Droid DNA رونمایی شد: اولین گوشی 1080p ورایزون روز ۲۱ نوامبر با قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خبر معرفی گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC J Butterfly در ژاپن را منتشر کردیم. این گوشی که ماه گذشته توسط اپراتور AU/KDDI در ژاپن ارائه گردید، حالا در ایالات متحده توسط اپراتور ورایزون ارائه می‌شود. Droid DNA تفاوت‌های اندکی با برادر ژاپنی خود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

کمپانی مخابراتی Verizon با همکاری اچ‌تی‌سی گوشی ۵ اینچی Droid DNA مجهز به اندروید ۴.۱ را معرفی کرد. نمایشگر این گوشی رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ دارد. این درجه از وضوح را می‌توان در تلویزیون‌های HD مشاهده کرد. این سوپر گوشی هوشمند از لحاظ امکانات و ویژگی‌ها Droid DNA می‌تواند مشتاقان اندروید را کاملاً راضی کند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز چهارهسته‌ای Snapdragon S4 Pro، حافظه رم ۲ گیگابایتی و قابلیت اتصال بی‌سیم LTE. نمایشگر این دستگاه مجهز به نسل سوم پنل‌های Super LCD است و دوربین آن نیز مانند دوربین One X مجهز به دیافراگم f/2.0 و پردازنده ImageChip است.

رابط کاربری که در این گوشی روی اندروید ۴.۱ گوگل قرار گرفته +HTC Sense 4 است، که شامل قابلیت پردازش صوتی بیتز نیز می‌شود. Droid DNA در مقایسه با سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی دارای یک آمپلی‌فایر قدرتمند و اسپیکر در پشت گوشی است. این گوشی جدید همچنین از ویژگی شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

ورایزون قیمت این گوشی هوشمند را ۱۹۹ دلار اعلام کرده و قرار است فروش آن از روز ۲۱ نوامبر در ایالات متحده آغاز گردد. البته پیش‌فروش این دستگاه از همین امروز آغاز شده و علاقه‌مندان آمریکایی این دستگاه می‌توانند آن را پیش‌خرید نمایند. که این گوشی یک برادر دوقلوی ژاپنی نیز دارد که پیش‌تر در زومیت آن را معرفی کرده بودیم و می‌توانید گالری عکس آن را در مطلب پیشین مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات