فروش نکسوس 4 و نکسوس 10 در فروشگاه گوگل پلی آغاز شد

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
گوگل فروش تلفن نکسوس 4 و تبلت نکسوس 10 را ازطریق فروشگاه گوگل پلی آغاز کرد، کاربران بریتانیایی می‌توانند نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی جدیدترین تلفن نکسوس را با قیمت ۲۳۸ و ۲۷۹ پوند و کاربران استرالیایی با قیمت ۳۴۹ دلار و ۳۹۹ دلار خریداری کنند. قیمت تبلت ۱۰ اینچی نکسوس نیز برای کاربران انگلیسی ۳۱۹ پوند برای نسخه ۱۶ گیگابایت و ۳۸۹ پوند برای نسخه ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

اما استرالیایی‌ها برای خرید تبلت نکسوس ۱۰ باید ۴۶۹ دلار و ۵۶۹ دلار به ترتیب برای نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت پرداخت کنند. ابزارهای اندرویدی جدید گوگل هنوز برای کاربران امریکا و دیگر کشورها عرضه نشده‌اند، اما براساس اعلام قبلی این شرکت، نکسوس ۴ با قیمت ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار امریکا برای نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایت و نکسوس ۱۰ با قیمت ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار امریکا برای نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه خواهند شد.

گوگل به همراه نکسوس ۴ یک کاور محافظ نیز ارائه می‌کند که برخی از قسمت های تلفن را می‌پوشاند و از آسیب‌پذیری آن درمقابل ضربه‌های احتمالی محافظت می‌کند. این پوشش محافظت خوبی از لبه‌های تلفن دارد اما هیچ محافظتی از نمایشگر نخواهد داشت.

جالب است بدانید که تنها پس از گذشت چند ساعت از آغاز فروش این محصولات و به‌دنبال استقبال بسیار گسترده مشتریان، سایت گوگل پلی به‌شدت کند شده و فروش نکسوس ۴ و نکسوس ۱۰ متوقف گردیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات