نامه استیون سینوفسکی به کارمندان مایکروسافت در رابطه با خروج او از مایکروسافت

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
وب‌سایت Supersite، نامه کامل سینوفسکی به کارمندان مایکروسافت را منتشر نموده است. رییس اسبق بخش ویندوز مایکروسافت در این نامه به دلایل خروج‌اش از مایکروسافت پرداخته است. او گفته که هیچ‌کدام از گمانه زنی‌ها و صحبت‌هایی که در رابطه با خروج وی بیان می‌شوند، واقعیت ندارند و او بنا به دلایل شخصی و خصوصی شرکت را ترک کرده است. «پس از ۲۳ سال فعالیت در رنج وسیعی از محصولات مایکروسافت، من تصمیم گرفتم تا شرکت را ترک کنم تا در جستجوی فرصت‌های جدیدی باشم که براساس این تجربیات بنا خواهند شد» در ادامه متن کامل نامه وی به کارمندان مایکروسافت را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

متن نامه استیون سینوفسکی رییس ویندوز مایکروسافت به کارمندان شرکت:

با توجه به عرضه عموم ویندوز ۸ / RT و تبلت سرفیس، تصمیم گرفتم که الان زمان مناسبی برای من است تا از مسئولیت‌هایم در مایکروسافت عقب بنشینم. من همیشه طرفدار ایجاد وقفه بین دوره‌های محصول بوده‌ام تا فرصت برای مشاهده بازتاب و تاثیر محصول و همچنین نگاهی به جلو به وجود آید، این موضوع در مورد خود من هم بکارگرفته می‌شود.پس از ۲۳ سال فعالیت بر رنج وسیعی از محصولات مایکروسافت، من تصمیم گرفتم تا شرکت را ترک کنم تا در جستجوی فرصت‌های جدیدی باشم تا براساس این تجربیات بنا خواهند شد. اشتیاق من برای ساخت محصولات به اندازه همیشه قوی است و من قصد دارد تا برروی انرژی و خلاقیت تمرکز نمایم.تیم ویندوز در مشارکت با سرتاسر مایکروسافت، محصولات و سرویس‌هایی را کامل نموده که دوران تازه‌ای از ویندوز را معرفی می‌کنند. این تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای هر شخصی است که بخشی از تغییرات منحصر به فرد یک محصول مثل ویندوز باشد، محصولی که با ظرافت انکارناپذیر خلق شده است. طراحی برتر ویندوز و سرفیس، دوران جدیدی از ویندوز را بوجود می‌آورند. فروشگاه، اینترنت اکسپلور، سرویس ایمیل اوت‌لوک، اسکای درایو و غیره، همگی مسیری را رهبری می‌کنند که به سرویس جذاب کلاد متصل می‌شود.فکر کردن به این تلاش‌ها که مسیر خود را به دست میلیاردها مشتری مایکروسافت طی می‌کنند، امید بخش است. ما می‌توانیم تاثیر این پروژه را دستاوردی بزرگ و برجسته برای مایکروسافت و تیم ویندوز بدانیم. کار ما تمام نشده است و باید تکنولوژی‌های اینچنینی بیشتری را برای مشتریان آماده کنیم.غیرممکن است که بتوان موهبت‌هایی که من طی سال‌ها در مایکروسافت دریافت کرده‌ام را برشمرد. من در مقابل حرفه‌ای‌ها و بخشش همه افرادی که شانس کار کردن در کنار آنها را در این شرکت شگفت‌انگیز داشته‌ام، متواضع هستم.من همیشه به خود قول داده‌ام، وقتی که زمان مناسبی برای تغییر فرا برسد، مختصر باشم. برخلاف پست‌های غیرمحبوب من در بلاگ، تلاش می‌کنم تا کمتر از محصولات و تیم ویندوز که از روی غرور و خشوع بخشی از آن بوده‌ام، حائز اهمیت و یادآوردنی باشم. کوتاه بودن این بیانیه خود یک مزیت است.برخی از شما احتمالا متوجه صحبت‌ها و تفکرات مطرح شده مربوط به تصمیم من شده‌اید. من شما را مطمئن می‌سازم که هیچ‌کدام از این صحبت‌ها واقعیت ندارند و این یک تصمیم شخصی و خصوصی بوده است و به هیچ‌وجه ارتباطی به گمانه‌زنی‌ها و تئوری‌های مطرح شده در رابطه با من، فرصت‌های شغلی، شرکت و مدیریت آن ندارد.از آنجایی که من همیشه باور داشته‌ام که باید فضا را برای رهبری و مدیریت جدید در اسرع وقت ایجاد نمود، این بیانیه بلافاصله تاثیر خواهد گذاشت و من هر گونه کمکی را که برای انتقال مدیریت لازم باشد،  انجام خواهم داد.من برای آینده تیم ویندوز و مایکروسافت واقعا هیجان زنده هستم.با عمیق‌ترین قدردانیاستیون سینوفسکیپست شده توسط سرفیس RT

هر چند کسی در توانایی‌های استیون سینوفسکی شکی ندارد اما بسیاری از کارمندان مایکروسافت و افرادی که با او کار می‌کردند از شخصیت تندش در کار ناراضی بودند و به نظر می‌رسد بسیاری از کارمندان مایکروسافت باور دارند که تیم پس از او بهتر به جلو حرکت خواهد کرد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کار کردن با جولی لارسن-گرین راحت‌‌تر از سینوفسکی است یا اوضاع برای کارمندان مایکروسافت سخت‌تر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات