مایکروسافت مشکل ترک‌ خوردن تاچ‌کاور سرفیس را تأیید کرد

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد اولین تبلت مایکروسافت با مشکلاتی رو‌به‌رو شده که اعتراض کاربران را به همراه داشته است. مشکلاتی که از گریبان گیر مایکروسافت شده، کیفیت است! مشکل کیفی تاچ‌کاور‌های سرفیس به مرحله‌ای رسیده که غول نرم‌افزاری دنیا مجبور به تأیید آن شده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت در حال تعویض تاچ‌کاورهای تبلت خود است. چراکه برخی از کاربران سرفیس RT گزارش‌هایی از ایجاد ترک و پوسته‌پوسته شدن صفحه‌کلید در محل اتصال به بدنه تبلت مطرح کرده‌اند.

این مسئله تنها دو هفته پس از عرضه رسمی سرفیس به وجود آمده است و پس از آن کاربران، انجمن‌هایی برای صحبت و شکایت از این‌گونه مشکلات راه‌اندازی کرده‌اند.

برای اولین بار کاربری با نام‌کاربری Br1an_G درباره این مشکل چنین نوشت:

وسط تاچ‌کاور من، که به صفحه‌نمایش تبلت می‌چسبد، در حال پوسته پوسته شدن است، طوری که انگار، لایه بالایی تاچ‌کاور در حال جدا شدن از آن است.

پس از آن، کاربران دیگر که مشکل مشابهی داشتند در آن مکان، مشکل خود را مطرح کردند. مشکل لوگوی مایکروسافت چاپ‌شده روی تبلت، از این جمله است.

کاربری درباره مشکل خود نوشته است:

دقیقاً وسط تاچ‌کاور، در حال پاره شدن است و این پارگی بسیار زیاد است، از طرف دیگر انگار لوگوی مایکروسافت که در پشت تبلت درج شده، به خوبی حک یا رنگ نشده است. در تبلت من لوگوی به سرعت در حال پاک شدن است.

کاربران دیگر انجمن‌ها، گمان می‌کنند، صفحه‌کلید تایپ‌کاور سیاه رنگ، مشکلات این چنینی نداشته باشد چراکه از مواد اولیه دیگری ساخته شده است. کاربر دیگری که از مشکل ترک‌خوردن تاچ‌کاور رنج می‌برد، اعلام کرده که تاچ‌کاورها دارای یک نوار اتصال به تبلت هستند که در تایپ‌کاورها وجود ندارد و همین مسئله شاید علت ترک‌خوردن تاچ‌کاورها باشد. اگر تفاوت بین تاچ‌کاور با تایپ‌کاور را نمی‌دانید به این مقاله مراجعه کنید.

مایکروسافت هفته گذشته، در بیانیه‌ای این مشکل را تصدیق کرد.

سخن‌گوی مایکروسافت در این‌باره می‌گوید:

مایکروسافت، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود مطمئن شود. ما به صورت فعالانه با تیم پشتیبانی مشتریان خود در تماس هستیم و از متفاوت بودن مواد اولیه تعداد کمی از نمونه‌های تولید شده با خبر هستیم.

مایکروسافت به کاربرانی که نگران کیفیت صفحه‌کلید سرفیس خود هستند، پیشنهاد داده که به دفتر پشتیبانی مشتریان تماس گرفته و سؤال خود را مطرح کنند.

نظر شما درباره این مشکل چیست؟ آیا آن را جدی می‌دانید؟ آیا احتمال وجود مشکلات دیگری را در تبلت سرفیس می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات