گوگل و ایسوس به افرادی که پیش از افت قیمت، نکسوس 7 خریداری نموده‌اند، غرامت می‌دهند

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر نکسوس ۷ خود را قبل از ۳۰ اکتبر در اروپا خریداری نموده‌اید، یا نسخه ۱۶ گیگابایتی آن را از Google Play تهیه نموده‌اید، باید بگوییم که گوگل و ایسوس بابت افت قیمتی که بعدا روی این تبلت خوش‌ساخت اعمال شد به شما غرامت می‌دهند.
تبلیغات

تا قبل از ۳۰ اکتبر، قیمت نسخه ۸ گیگابایتی نکسوس هفت ۱۹۹ دلار و نسخه ۱۶ گیگابایتی آن ۲۴۹ دلار بود. اما در این روز گوگل و ایسوس از نسخه ۳۲ گیگابایتی این تبلت ۷ اینچی خوش‌دست و زیبا رونمایی کردند و اعلام نمودند که از این پس نسخه ۱۶ گیگابایت آن با قیمت ۱۹۹ دلار و نسخه جدید ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۲۴۹ دلا ربه فروش خواهد رسید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تا پیش از این افت قیمت، از اروپا نکسوس ۷ خریداری نموده‌اید، برایتان خبر خوبی داریم. اروپایی‌هایی که هر کدام از نسخه‌های نکسوس ۷ را پیش از ۳۰ اکتبر خریداری نموده‌اند، اعتباری به میزان ۲۵ پوند یا ۳۰ یورو در فروشگاه آنلاین ایسوس دریافت خواهند کرد. درست است! دوست داشتید می‌گفتیم در فروشگاه Google Play تا با استفاده از این پول بتوانید اپ یا فیلم خریداری کنید، اما همین که ایسوس دست به چنین اقدامی زده تا مشتریان خود را راضی نگه دارد، جای تقدیر دارد.

گوگل نیز اعلام نموده که خریداران نسخه ۱۶ گیگابایت این محصول که آن را از فروشگاه Google Play خریداری نموده‌اند، تا تاریخ ۱۳ نوامبر (یعنی پس‌فردا) فرصت دارند تا بخشی از پول خود را که بعدا کاهش پیدا کرد، پس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات