گلکسی نوت 7.7 (GT-N5100) به بیرون درز کرد

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما گلکسی تب 7.7 را با صفحه نمایش Super AMOLED plus فوق‌العاده ، ضخامت 7.8 میلیمتری و باتری بی‌نظیر آن به یاد داریم. محصولی که از زمان خود جلوتر از رقبا بود. حال از شواهد و شایعاتی که به گوش می‌رسد، سامسونگ این محصول را به حال خود رها نکرده است و این پنل بی‌نظیر را به همراه S-pen و مشخصات داخلی جدید به بازار عرضه خواهد کرد. گلکسی نوت 7.7 می‌تواند پاسخ بسیار قدرتمندانه‌ای به آیپد مینی باشد و در صورت پیاده‌سازی درست، تبدیل به یکی از موفق‌ترین تبلت‌های آینده گردد. با زومیت همراه باشید تا با مشخصات درز کرده در مورد GT-N5100 آشنا شوید.
تبلیغات

طبق اطلاعاتی که به بیرون درز کرده است این تبلت دارای رزولوشن 1280 در 800 خواهد بود. اندازه صفحه نمایش GT-5100 نیز 7.7 اینچ گزارش شده که نشان‌دهنده تشابه پنل آن با پنل گلکسی تب 7.7 است. پنل Super AMOLED plus ی که تمام نویسندگان دنیای گجت را متحیر کرده بود.

به گفته منبع خبر این تبلت از آخرین نسخه اندروید استفاده خواهد کرد و از یک پردازنده Exynos چهار هسته‌ای استفاده خواهد کرد. متاسفانه سامسونگ از همان پردازنده گلکسی نوت 10.1 استفاده خواهد کرد و این طور که به نظر می‌رسد از Exynos 5250 خبری نیست.

این تبلت یک تبلت خاص است، چرا که از S-pen استفاده می‌کند، با وجود نرم‌افزارهای بسیار خوب سامسونگ در این زمینه و بهبودهای ممتد و همیشگی آن، می‌توان آینده درخشانی را برای این تبلت در این زمینه انتظار داشت. برای اینکه منبع درز کردن این اطلاعات را مشاهده کنید که در واقع مهر تایید سامسونگ بر این شایعه است به این لینک مراجعه کنید.

galaxy-note-77-code

مثلا در یکی از خطوط این فایل XML این عبارت نوشته شده است:

800×1280

که نشان‌دهنده رزولوشن این تبلت است.

اگر اطلاعات دیگری را از این فایل توانستید استخراج کنید، آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات