پیروزی موتورولا در مقابل مایکروسافت در دادگاه آلمان

یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در گذشته سه بار موتورولا را در دادگاه‌های آلمان مغلوب کرده بود، اما این بار نوبت موتورولا است که اثبات کند هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است و حق با او است. در نتیجه این بار شکایت مایکروسافت بی نتیجه ماند.
تبلیغات

بخش مربوط به موبایل موتورولا که متعلق به گوگل است یک موفقیت کم سابقه را در مقابل مایکروسافت-غول نرم‌افزاری دنیا بدست آورده است. دادگاه محلی آلمان در Mennheim اعلام نموده است که موتورولا پتنتی (اختراع ثبت شده) که به کارکردن یک اپلیکیشن در گوشی‌های مختلف اشاره دارد را زیر پا نگذاشته است.

با این حال مایکروسافت در گذشته سه بار در همین دادگاه محلی آلمان پیروز شده بود و اثبات کرده بود که موتورولا پتنت های این شرکت را زیر پا گذاشته است. که البته باعث شد، فروش گوشی‌هایی که دارای این تکنولوژی‌ها بودند در بازار آلمان ممنوع شود. این گوشی‌ها شامل Droid RAZR و RAZR Maxx می‌باشند.

مشاور حقوقی مایکروسافت David Howard گفته است:

این تصمیم دادگاه ارتباطی با پیروزی‌های مایکروسافت در دادگاه‌های قبلی ندارد و تاثیری بر تصمیمات گذشته در رابطه با محصولات موتورولا در بازار آلمان نخواهد گذاشت.

گوگل موتورولا را به قیمتی در حدود 12.5 میلیارد دلار خریداری نموده و مهمترین عامل این خرید، پتنت‌های بی‌شمار این شرکت بوده است. حال باید دید که این خرید در آینده چقدر می‌تواند در حفظ منافع این شرکت موثر باشد .

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات