اپلیکیشن جستجوی اشاره‌ای گوگل حالا از تبلت‌های اندرویدی مثل نکسوس ۷ نیز پشتیبانی می‌کند

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
به تازگی یک بسته بروزرسانی برای اپلیکیشن جستجوی اشاره‌ای گوگل (Google Gesture Search) ارائه شده که ویژگی‌های جدید فراوانی را به این برنامه اضافه می‌نماید. در ادامه با این ویژگی‌ها بیشتر آشنا خواهید شد
تبلیغات

گوگل به تازگی در فروشگاه گوگل پلی یک بسته بروزرسانی برای اپلیکیشن جستجوی اشاره‌ای خود ارائه نموده است، که برخی ویژگی‌های جدید، اصلاح مشکلات مختلف و چند دستور حرکتی جدید را با به همراه داشته است.

اما شاید مهم‌ترین این تغییرات، پشتیبانی از جستجوی اشاره‌ای گوگل رو تبلت‌های اندرویدی از جمله نکسوس ۷ باشد. همچنین بهبودهایی در رابط کاربری این برنامه ایجاد گردیده و قابلیت جستجوی مخاطبین بدون شماره تلفن نیز به برنامه اضافه شده است.

قابلیت سفارشی‌سازی در عملیات مخاطبین از طریق جستجوی اشاره‌ای نیز در این بروزرسانی گنجانیده شده است. ویژگی مهم دیگر، قابلیت جستجوی محتواهای چند زبانی شامل چینی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی است که آن را به برنامه‌ای بین‌المللی تبدیل می‌کند.

اگر تا به حال از این نرم‌افزار استفاده نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و آن را دانلود نموده و امکاناتش را خودتان تجربه کنید.

لینک دانلود برنامه Google Gesture از Google Play

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات