ویندوز ۸ را از کجا دانلود کنیم

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
هنوز برخی از کاربران ایرانی نمی‌دانند نسخه نهایی و دست‌کاری نشده ویندوز ۸ را از کجا باید دانلود کنند.
تبلیغات

در این مقاله به راه‌های خرید، دانلود و کرک ویندوز ۸ اشاره خواهیم کرد. اگر هنوز به‌دنبال نسخه درست و کامل جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت می‌گردید، خواندن مقاله را ادامه دهید.

پیش از هر اقدامی، بهتر از کامپیوتر خود را برای نصب ویندوز ۸ آماده کنید بدین منظور ابتدا مقاله «چطور کامپیوتر خود را برای نصب ویندوز ۸ آماده کنیم » را مطالعه کرده و به توصیه‌های آن عمل کنید. سپس فایل اصلی ویندوز ۸ را از وب سایت خود مایکروسافت دانلود کنید.

لینک دانلود فایل ISO ویندوز ۸ نسخه Windows 8 Enterprise Evaluation

برای دانلود نسخه اصلی و کامل ویندوز ۸ ابتدا به این صفحه مراجعه کرده و سپس به قسمت انتهای آن اسکرول کنید تا به دو دکمه Get Stared Now برخورد کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا نسخه ۶۴ بیتی را دریافت و نصب کنید اما اگر بخواهید نسخه ۳۲ بینی را نصب کنید، ازطریق همین صفحه می‌توانید اقدام کنید. پس از فشار دادن دکمه سبز رنگ شما به صفحه لاگین مایکروسافت ارجاع داده می‌شوید، در اکانت Live یا Outlook یا Hotmail خود لاگین کنید، اگر هنوز برای خود اکانت مایکروسافت نساخته‌اید، بهتر است همین حالا اقدام کنید، چون در ویندوز ۸ حتماً به آن نیاز خواهید داشت.

win8download

پس از ورود به اکانت خود، اطلاعات تکمیلی شامل نام و نام خانوادگی، کشور و زبان، پرسیده می‌شود. ازآنجاکه نام ایران در لیست وجود ندارد، مجبور به انتخاب یک کشور دیگر خواهید شد. پس از تکمیل این فرم، دانلود فایل ISO ویندوز ۸ آغاز می‌شود. توجه داشته باشید که برای دانلود ویندوز ۸ از سایت مایکروسافت، باید جاوا روی سیستم شما نصب باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود ویندوز ۸ از مرورگر IE استفاده کنید. اگر جاوا روی کامپیوترتان نصب نباشد دچار مشکل می‌شوید، چون شرکت اوراکل کاربران ایرانی را تحریم کرده و برای دانلود بسته مجانی جاوا باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

اگر این روش دانلود برایتان مشکل است می‌توانید فایل ISO نسخه Pro ویندوز ۸ را که دست‌کاری یا کرک نشده از تورنت دانلود کنید:

دانلود ویندوز ۸ نسخه Pro از پایرت‌بی نسخه ۶۴ بیتی | نسخه ۳۲ بیتی

پس از دانلود فایل ISO آن را به کمک یکی از نرم‌افزارهای رایت سی دی مانند Power ISO یا نرم افزار مجانی Active ISO Burner استفاده کرده و آن را روی DVD رایت کنید.

همان‌طورکه می‌دانید برای استفاده طولانی مدت از ویندوز یا باید گواهی معتبر آن را خریداری کنید یا ویندوز را کرک کنید. برای خرید نسخه اصلی به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید اما اگر قصد کرک کردن ویندوز ۸ را دارید خبر بد اینکه هنوز کرک درست و کاملی برای سیستم‌عامل جدید مایکروسافت منتشر نشده است، اما فعلا می‌توانید جدیدترین کرک‌های موقت را از این آدرس دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات