آیا مایکروسافت در حال تولید گوشی هوشمند سرفیس است؟

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که یک گوشی ویندوز فون ۸ توسط مایکروسافت در مراحل پایانی توسعه است. به نظر می‌رسد که این غول نرم‌افزار قصد دارد باری دیگر قدم در دنیای سخت‌افزار نهد.
تبلیغات

وب‌سایت BGR به نقل از منبعی ناشناس می‌گوید که مایکروسافت قصد ورود به دنیای تولید گوشی‌های هوشمند را دارد و تلفن ساخت این غول دنیای نرم‌افزار تقریباً به مراحل پایانی رسیده است و طی ماه‌های آینده رسما معرفی خواهد شد، اما گزارش دیگری در China Times مدعی است که گوشی هوشمند مایکروسافت در نیمه اول سال آینده معرفی خواهد شد.

یک گوشی با برند مایکروسافت می‌تواند برای بسیاری از ما عجیب باشد، اما برای بالمر و دوستانش در مایکروسافت این موضوع چندان هم عجیب و غریب نیست. مایکروسافت به‌شدت به موفقیت ویندوز فون نیازمند است و اگر برند آشنای مایکروسافت بتواند در پیشبرد نرم‌افزار موبایل مایکروسافت مؤثر باشد، پس این کمپانی نرم‌افزاری گوشی هوشمند مخصوص خود را می‌سازد.

مایکروسافت برای توسعه ویندوز فون شرکای شایسته‌ای چون نوکیا، سامسونگ و HTC را در کنار خود دارد‍. مایکروسافت بی‌شک نمی‌خواهد این کمپانی‌ها را با ارائه رقیبی جدید دلخور کند (اتفاقی که با معرفی تبلت سرفیس افتاد و برخی تولیدکنندگان سخت‌افزار چون ایسر از معرفی این محصول ابراز ناراحتی کردند).

هم‌اکنون نیز برخی گوشی‌های ویندوز فون ۸ چون لومیا ۹۲۰ نوکیا، HTC 8X و Ativ S سامسونگ رونمایی شده‌اند.

آیا از یک گوشی ویندوز فون ۸ با برند مایکروسافت استقبال می‌کنید؟ یا به نظرتان بهتر است مایکروسافت کار تولید و ساخت گوشی را به تولیدکنندگان حرفه‌ای چون نوکیا و سامسونگ بسپارد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات