نوکیا آیفون را در تیزر تبلیغاتی تلفن‌های رنگی لومیا ۹۲۰، مسخره کرد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
لومیا ۹۲۰ تازه‌ترین تلاش نوکیا برای بازگشتن به بازار تلفن‌های هوشمند و رقابت جدی با آیفون ۵ است. تلفن‌های لومیا نوکیا در رنگ‌بندی جالب و جذابی ارائه می‌شوند و نوکیا نیز از این موضوع استفاده کرده و تیزر تبلیغاتی انیمیشنی جدید خود را بر همین اساس ساخته است. در این انیمیشن همه چیز با رنگ مشکی و خاکستری و به شکل یکنواخت و خسته کننده آغاز می‌شود و مردم را در صف خرید آیفون ۵ به تصویر می‌کشد. همه چیز یکنواخت است تا زمانی که یک مشتری تقاضای رنگ دیگری را می‌کند و همه چیز به هم می‌ریزد.
تبلیغات

ابتدا تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

آیفون همیشه در رنگ سیاه و سفید عرضه شده است، البته معمولا کمی نقره‌ای و خاکستری نیز در آن بکار رفته است و بسیاری از تلفن‌های بازار نیز به دنبال این تلفن، از همین رنگ‌بندی استفاده کرده‌اند. حالا نوکیا در این تیزرتبلیغاتی قصد دارد نشان دهد که رنگ‌بندی در تلفن نیز اهمیت دارد و کاربران می‌توانند تقاضای تلفن‌های رنگی را داشته باشند.

لومیا ۹۲۰ از ماه آینده و با رنگ‌بندی مشکی، زرد، خاکستری و قرمز وارد بازار می‌شود. لومیا ۸۲۰ علاوه بر رنگ‌های ۹۲۰ در رنگ ارغوانی نیز عرضه می‌شود.

رقبای اصلی تلفن‌های لومیا در بازار ویندوز فون دو تلفن HTC 8X و 8S هستند که البته این دو تلفن در مقابل تلفن‌های لومیا از امکانات کمتری برخودارند.

نظر شما در رابطه با تلفن‌های لومیا و آینده آنها در بازار موبایل چیست؟ آیا نوکیا با این دو تلفن می‌تواند نظر مشتریانی که وجود تلفن‌های قدرتمند همچون گلکسی اس ۳ یا آیفون ۵، حالا سخت‌گیر تر شده‌اند را به سمت خود جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات