کنفرانس معرفی گلکسی اس بعدی ۲۰ مهرماه، آیا گلکسی اس ۳ می‌نی در راه است؟

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بخش موبایل سامسونگ شروع به دعوت رسانه‌های مختلف برای شرکت در کنفرانس این شرکت در آلمان، نموده است، کنفرانسی که شایعه شده، نسخه کوچک گلکسی اس ۳ در آنجا معرفی خواهد شد. برروی دعوتنامه، لوگوی بزرگ S که نشان‌دهنده یک تلفن از خانواده گلکسی اس است، قابل مشاهده می‌باشد. در متن دعوتنامه نیز عبارتی درج شده که نشان از معرفی یک محصول کوچک دارد.
تبلیغات

در تیتر دعوتنامه این عبارت درج شده است: «یک چیز بزرگ می‌تواند، کوچک باشد و یک مورد بسیار کوچک می‌تواند بزرگ باشد». لوگوی S مربوط به گلکسی اس نیز در پس‌زمینه دعوتنامه به خوبی قابل تشخیص است، به همین دلیل انتظار معرفی یک محصول در ابعاد کوچک ولی از خانواده Galaxy S پیش‌بینی می‌شود. پیش از این نیز شایعات مربوط به تلاش سامسونگ بر طراحی و تولید نسخه کوچک‌تر گلکسی اس ۳ به گوش می‌رسید حال با این دعوتنامه این شایعات نیز قوت‌ گرفته‌اند.

کنفرانس معرفی محصول جدید سامسونگ در ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود و بدون شک زومیت نیز اخبار این کنفرانس را پوشش خواهد داد. اما حالا و قبل از معرفی محصول جدید سامسونگ شما انتظار چه محصولی از این شرکت را دارید و ترجیح می‌دهید تلفن جدید سامسونگ چه خصوصیاتی را دارا باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات