نکسوس ۴ معرفی شد: اندروید ۴.۲، پردازنده Snapdragon S4 Pro، نمایشگر ۴.۷ اینچ، قیمت تنها ۳۰۰ دلار!

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
درست است که رویداد امروز اندروید به دلیل گردباد کنسل شد، اما این موضوع باعث نشده تا گوگل از طوفان اندرویدی خود چشم‌پوشی کند. درست نیم ساعت پیش از آغاز کنفرانس ویندوز فون ۸ مایکروسافت گوگل محصولات جدید خود را به همراه اندروید ۴.۲ معرفی کرد. در ادامه می‌توانید مشخصات گوشی نکسوس جدید گوگل که با همکاری ال‌جی تولید شده را مشاهده کنید.
تبلیغات

نکسوس ۴ ال‌جی بالاخره به‌طور رسمی معرفی شد. از ویژگی‌های این گوشی که از اندروید خالص بهره می‌برد، می‌توان به نمایشگر ۴.۷ اینچ IPS با رزولوشن True HD یا ۷۶۸×۱۲۸۰، یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی، محافظ شیشه گوریلا نسخه ۲، یک پردازنده Snapdragon S4 Pro کوالکام، ۲ گیگابایت حافظه RAM و نسخه جدید Google Now اشاره کرد. این گوشی به NFC مجهز است و قابلیت استفاده از وسیله جانبی جدید گوگل، یعنی شارژر بی‌سیم را دارد.

همچنین قابلیت‌های Street view، نقشه‌های سه‌بعدی، نقشه‌های داخل بناها و ناوبری مرحله به مرحله نیز در نرم‌افزار Google Maps روی این دستگاه وجود دارند. اندروید ۴.۲ قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و جذابی دارد که به‌طور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت. اما از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت تایپ مبتنی بر ژست انگشتی (Gesture Typing) اشاره کرد و این که رابط کاربری اندروید جدید به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان به‌راحتی با یک دست با آن کار کرد.

دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما را ناامید نخواهد کرد. نرم‌افزار عکاسی در اندروید ۴.۲ قابلیت عکاسی در نور کم را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

نکسوس ۴ توسط ۲۰۰ سرویس‌دهنده مخابراتی با شبکه‌های +GSM/HSPA به فروش می‌رسد. فروش این گوشی هوشمند از روز ۱۳ نوامبر در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان، فرانسه، اسپانیا و استرالیا، با قیمت ۲۹۹ دلار (نسخه ۸ گیگابایت) و ۳۴۹ دلار (نسخه ۱۶ گیگابایت) آغاز می‌گردد. همچنین T-Mobile نسخه ۱۶ گیگابایت آن را با قراردادی دو ساله به قیمت ۱۹۹ دلار به فروش خواهد رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات