گلکسی اس ۴ سامسونگ مجهز به پردازنده Exynos 5450 خواهد شد

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
براساس تازه‌ترین شایعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد از پردازنده جدید Exynos 5450 در نسل چهارم گلکسی اس استفاده کند. تلفن گلکسی اس ۳ مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 4412 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است که مبتنی بر معماری Cortex - A9 می‌باشد. حال اگر این شایعه حقیقت داشته باشد تلفن بعدی گلکسی اس به پردازنده قوی‌تر Exynos 5450 که سرعت بسیار بالاتر و مصرف کمتری دارد تجهیز خواهد شد.
تبلیغات

گزارش‌ها حاکی از آن بودند که سامسونگ در ابتدا قصد داشته تا از پردازنده ۲ هسته‌ای Exynos 5250 در تبلت و تلفن‌های هوشمند جدید خود استفاده کند،‌ اما از آنجایی که ال‌جی شروع به طراحی و تولید پردازنده ۴ هسته‌ای اختصاصی خود کرده و به دنبال آن تبلیغات زیادی بر روی ۴ هسته‌ای بودن ابزارهای خود نموده (درست مانند خود سامسونگ در زمان معرفی گلکسی اس ۳) حال سامسونگ نیز تصمیم گرفته به جای Exynos 5250 از پردازنده ۴ هسته‌ای Eyxnos 5450 بهره ببرد.

  • Exynos 4412 فرکانس ۱.۴ تا ۱.۶ گیگاهرتز، ۴ هسته‌، معماری Cortex A9
  • Exynos 5250 فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، ۲ هسته، معماری Cortex A15
  • Exynos 5450 فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، ۴ هسته‌، معماری Cortex A15

در این گزارش ذکر شده که سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی تلفن Galaxy S IV خود را وارد بازار خواهد کرد. شاید این تلفن با نمایشگر ۵ اینچی Super AMOLED Full HD که چندی پیش خبر آن منتشر شد وارد بازار شود، شاید هم این نمایشگر در فبلت گلکسی نوت ۳ بکار گرفته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات