دفترچه راهنمای نکسوس ال‌جی به بیرون درز کرد: شارژ بی‌سیم، حافظه ۸ و ۱۶ گیگابایت

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
طی روزهای اخیر آنقدر اخبار و اطلاعات مربوط به گوشی نکسوس ال‌جی فاش شده که دیگر تقریباً همه ما با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن آشنا هستیم. در آخرین مورد سایت بریتانیا و استرالیای ال‌جی راهنمای سریع استفاده از نکسوس ۴ را منتشر کردند که ضمن تصدیق امکان شارژ بی‌سیم مشخص می‌کند که این گوشی در دو مدل ۸ و ۱۶ گیگابایت ارائه خواهد شد.
تبلیغات

شب گذشته اطلاعات و تصاویر مربوط به تبلت ۱۰ اینچی نکسوس گوگل فاش شد و امروز خود کمپانی ال‌جی سهوا اطلاعات جدیدی از گوشی نکسوس ۴ را هویدا کرد. این کمپانی، راهنمای سریع استفاده از این دستگاه را در سایت‌های بریتانیا و استرالیای خود قرار داد و مشخص شد که این گوشی در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. نام دستگاهی که این فایل راهنما به آن منسوب است، LG E960 است، یعنی شماره مدلی که بر طبق شنیده‌ها و شایعات مربوط به نکسوس جدید است. تصاویر و دیاگرام‌هایی که در این راهنما موجود هستند، قابلیت شارژ بی‌سیم این گوشی را تصدیق می‌کنند.

nexus-4-user-guide-leak-1

این طور که به نظر می‌رسد ال‌جی و گوگل در محرمانه نگه داشتن اطلاعات مربوط به این گوشی به هیچ عنوان موفق نبوده‌اند و تقریباً تمام مشخصات نکسوس ۴ پیش از معرفی رسمی آن فاش شده‌ است. تنها چیزی که باقی می‌ماند آن است که گوگل در کنفرانس خود در روز دوشنبه از آن رونمایی رسمی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات