ویدیو و گالری عکس مربوط به رویداد انتشار عمومی نسخه نهایی ویندوز ۸

جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
مطالعه 5 دقیقه
مایکروسافت پس از ماه‌ها کار و تلاش برروی توسعه و تولید نسل جدید سیستم‌عامل ویندوز، بالاخره توانست دو نسخه ویندوز ۸ و ویندوز RT را روانه بازار کند. مایکروسافت شب گذشته در یک رویداد نسبتا بی‌سر و صدا، به معرفی دوباره سیستم‌عامل ویندوز ۸ و ابزارهای مبتنی بر آن پرداخت که گالری تصاویر و ویدیو مربوط به این کنفرانس را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر و مدیر ارشد تیم ویندوز، استیون سینوفسکی هر دو به روی سن آمدند و جزئیات کاملی در مورد سیستم‌عامل ویندوز ۸ و رابط کاربری لمسی آن و همچنین پشتیبانی آن از سخت‌افزارهای جدید بیان کردند. البته هیچ قابلیت تازه‌ای معرفی نشد و امکانات معرفی شده در حد همان‌هایی بود که پیش‌تر نیز در رویدادهای مختلف به آنها پرداخته شده بود.

این کنفرانس در ۲ قسمت مختلف تقسیم شده بود، در قسمت اول مدیران مایکروسافت بیش از یک ساعت را صرف ویندوز ۸ و لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای تبدیل شدنی کردند و پس از یک استراحت کوتاه به معرفی دوباره تبلت سرفیس پرداختند که مجهز به پردازنده ARM و ویندوز RT است.

قسمت دوم رویداد کوتاه‌تر از قسمت اول بود و مایکروسافت در آن به معرفی امکانات کامل ویندوز ۸ برروی تبلت با پردازنده ARM پرداخت. در ادامه می‌توانید ویدیو کامل رویداد مایکروسافت در نیویورک را مشاهده کنید:

اگر اینترنت پرسرعت ندارید می‌توانید تصاویر مربوط به بخش‌های مهم این کنفرانس را در گالری پایین مشاهده کنید:

مراسم انتشار ویندوز ۸

ویندوز RT

فروشگاه ویندوز

تیزر تلویزیونی سرفیس

پرزنتیشن ویندوز ۸

استیو سینوفسکی

بهترین کامپیوترهای تاریخ

تور ویندوز RT

دمو تبلت

ویندوز برروی تبلت‌ها

ویندوز موبایل

بازی‌ها در ویندوز ۸

تمام سرویس‌های مایکروسافت

استیو بالمر

فرصت بی‌سابقه

سرفیس RT

تبلت سرفیس

اسکیت سرفیس:

مایکروسافت برای نمایش مقاوت بالای بدنه سرفیس از آن به عنوان اسکیت استفاده کرد.

پوشش سرفیس

نمایش سرفیس

تبلت سرفیس RT

برج ویندوز

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات