استیو بالمر: مایکروسافت بدون شک قصد تولید سخت‌افزارهای جدید را دارد

پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
ورود مایکروسافت به بازار تبلت‌ها با سرفیس، مورد پسند تولیدکنندگان سخت‌افزارهای محصولات مبتنی بر ویندوز قرار نگرفت حتی برخی از شرکت‌ها مانند ایسر از این اقدام مایکروسافت ابراز ناراحتی کردند. اما امروز مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر در مصاحبه‌ خود اعلام کرد که نگرانی تولیدکنندگان مانع توسعه سخت‌افزارهای جدید مایکروسافت نخواهد شد.
تبلیغات

در حقیقت بالمر به‌طور شفاف و صریح اعلام کرده که باید در آینده منتظر محصولات تازه سخت‌افزاری این شرکت باشیم. بالمر گفت:

آیا این منصفانه است که ما قصد داشته باشیم سخت‌افزارهای بیشتر را تولید کنیم؟ مشخصا بله ما تولید سخت‌افزار را ادامه خواهیم داد. آیا ما به‌دنبال موقعیت‌های مهم برای ارائه استانداردهای تازه هستیم؟ بله ما برای این منظور شیرجه می‌زنیم.

بالمر در این مصاحبه وارد جزئیات نشد، اما نحوه صحبت کردن او به شکلی بود که منظور از سخت افزار جدید تولید ماوس و کی‌برد نیست.

ما خود را روی میسری متعهد کرده‌ایم و در آن همه تلاش خود را بکار می‌گیرم تا نوآوری در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار و فضای ابری را ارائه کرده تا به اهداف خود نائل آییم.

اگر بخاطر داشته باشید پیش‌تر نیز شواهی مبنی بر تلاش مایکروسافت در تولید تلفن سرفیس با سیستم‌عامل ویندوز فون بدست آمده بود که حالا با گفته‌های بالمر این شایعات نیز قوت بیشتری می‌گیرند.

شما انتظار دارید مایکروسافت چه محصولی را طراحی و تولید کند؟ منتظر چه سخت‌افزاری از مایکروسافت هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات