این ابزار چندکاره همراه، می‌تواند هر کاری برایتان بکند

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
ابزارهای چندکاره همراه می‌توانند در موقعیت‌های اضطراری بسیار کاربردی بوده و گره‌گشا باشند. ابزارک جدید ۲۰ دلاری Get-A-Way- Driver بدون آن که مجهز به چاقو باشد یکی از کاربردی ‌ترین و بهترین ابزارهای همراه است.
تبلیغات

لقمان را گفتند ابزار جیبی چندکاره‌ای که چاقو نداشته باشد به چه ماند، گفت زنبور بی عسل! اما Gat-A-Way Driver با وجود آن که هیچ تیغ و چاقویی ندارد، از بسیاری از ابزارهای چند کاره موجود در بازار کارامدتر است. البته خیلی هم نگران نباشید! این ابزار دربازکن بطری دارد!

get-a-way-driver-middle

Get-A-Way Driver با قیمت ۲۰ دلار نمی‌تواند چیزی را برایتان برش دهد، ولی یک پیچ‌گوشتی و آچار فشرده بسیار مناسب است. محلی که در اکثر این نوع ابزارهای همراه به قرارگیری چاقو اختصاص دارد، در این محصول به محل قرارگیری سَری‌های دوسو و چهارسوی پیچ‌گوشتی تبدیل شده است. می‌توان این سَری‌ها را به انتهای ابزار متصل کرد و از آن به عنوان یک پیچ‌گوشتی استفاده کرد. همچنین می‌توان آنها را به محل مخصوصی در کناره دستگاه متصل کرد و بدین شکل از آنها استفاده کرد. یک لامپ LED نیز در این ابزار وجود دارد که می‌تواند در مکان‌های کم‌نور و تاریک کار تعمیر را آسان‌تر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات