اپل آیپد مینی را معرفی کرد: صفحه نمایش 7.9 اینچی، رزولوشن 1024 در 768، پردازنده A5 و قیمت مدل پایه 329 دلار

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بالاخره اپل آیپد مینی (iPad mini) پس از صدها عکس و اطلاعاتی که از به بیرون درز کرد، معرفی شد. این تبلت اولین پاسخ اپل به بازار رو به رشد تبلت‌های ۷ اینچی است. پس از موفقیت نسبی شرکت‌هایی مانند سامسونگ، گوگل (ایسوس) و آمازون در ارایه و فروش تبلت 7 اینچی، این‌بار اپل به میدان وارد شده است و تبلتی با مشخصات رقابتی و طراحی زیبا به بازار معرفی نموده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 1024 در 768 است و از 275 هزار اپلیکیشن مربوط به آیپد به راحتی پشتیبانی می‌کند. با زومیت همراه باشید تا با مشخصات این محصول جدید اپل آشنا شوید.
تبلیغات

ضخامت این تبلت تنها 7.2 میلیمتر است و 25 درصد نازکتر از آیپد 4 می‌باشد. وزن آن تنها ۳۰۸ گرم است که نسبت به آیپد 4 حدود ۵۳ درصد سبک تر است. جنس بدنه بر خلاف نکسوس 7 از فلز است و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

ipad mini

صفحه نمایش 7.9 اینچی این تبلت دارای رزولوشن آن 1024 در 768 است. این صفحه نمایش 35 درصد بزرگتر از تبلت‌های 7 اینچی واید است و حدود 49 درصد مساحت بیشتری را در هنگام مرور وب ارایه می‌دهد. همچنین این تغییر نکردن رزولوشن باعث شده است که این محصول به راحتی از 275 هزار اپلیکیشن مخصوص آیپد استفاده کند و استفاده بسیار بهینه تری از مساحت صفحه نسبت به تبلت‌های اندرویدی داشته باشد که اکثر اپلیکیشن‌های موبایل با تغییر اندازه در آنها اجرا می‌شوند.

آیپد مینی

این تبلت از پردازنده مشابه آیپاد تاچ جدید و آیپد 2 جدید یعنی A5 استفاده می‌کند. دارای دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت است و نسخه پشتیبانی کننده از شبکه نسل چهارم LTE نیز در لیست اپل وجود خواهد داشت. به گفته سخن گوی اپل باتری این دستگاه 10 ساعت دوام می‌آورد. آیپد مینی همانند آیپد نسل چهارم و آیفون ۵ دارای پورت Lightining است و قیمت آن از 329 دلار شروع می‌ش.د. تاریخ عرضه این محصول 2 نوامبر یعنی 12 آبان‌ماه اعلام شده است و همزمان در بسیاری از شرکت‌ها عرضه خواهد شد.

قیمت آیپد مینی

به همراه این تبلت اسمارت کاور مخصوص نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد آیپد مینی چیست؟ آن را چطور با تبلت‌های ۷ اینچی اندرویدی مانند کیندل فایر یا نکسوس ۷ مقایسه می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات