نوکیا لومیا 510 را معرفی کرد: ویندوز فون ۷.۵، نمایشگر ۴ اینچی،‌ قیمت ۱۹۹ دلار

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره شایعات پیرامون تلفن ارزان قیمت و جدید نوکیا با نام Lumia 510 به حقیقت پیوستند، لومیا ۵۱۰ مجهز به نمایشگر ۴ اینچی WVGA TFT و دوربین ۵ مگاپیکسلی است و از ماه آینده با قیمت ۱۹۹ دلار ابتدا وارد بازار چین و هند و سپس وارد بازار کشورهای آسیایی و شمال امریکا می‌شود. سیستم‌عامل این تلفن ویندوز فون ۷.۵ است که کمی بعد به نسخه ۷.۸ بروز خواهد شد.
تبلیغات

تلفن لومیا ۵۱۰ مجهز به نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی این تلفن به نظر مایوس کننده نمی‌رسد و کندی قابل ملاحظه‌ای در انجام امور حس نمی‌شود. اجرای نرم‌افزارها و حرکت بین منوها نیز به نرمی انجام می‌شود. نوکیا اپلیکیشن‌های اختصاصی خود مانند: Nokia Music, Drive و نقشه را در این تلفن نصب کرده است.

lumia510

این تلفن فاقد دوربین جلو برای مکالمه ویدیویی و اسلات میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی است. حدود ۱.۸ گیگابایت از ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی این تلفن نیز توسط سیستم‌عامل ویندوز فون 7.5 اشغال شده است. یعنی کاربر تنها ۲.۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس دارد. البته مایکروسافت به کاربران ویندوز فون، هفت گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین در اسکای داریو هدیه می‌کند.

از دیگر امکانات لومیا ۵۱۰ می‌توان به ۲۵۶ مگابایت حافظه رم، باتری 1300mAh، پشتیبانی از شبکه 3G و بلوتوث ۲.۱ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات