بیل‌گیتس توضیح می‌دهد که چرا تبلت سرفیس، «به شکل باورنکردنی خوب» است

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
دور از انتظار نیست که بیل گیتس، عضو هیئت مدیره مایکروسافت، یکی از طرفداران پر و پا قرص اولین تبلت شرکتش باشد. او در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، سرفیس را یک محصول فوق‌العاده خوب دانسته که علاوه بر تبلت امکانات یک PC را نیز دارد.
تبلیغات

بیل گیتس در این مصاحبه در رابطه با ویندوز ۸، ویندوز فون ۸ و تبلت سرفیس مایکروسافت صحبت کرده است. او ویندوز ۸ را محصول بسیار مهم و حیاتی دانسته که نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز دستخوش تغییرات اساسی شده است. به نظر او مایکروسافت با ویندوز ۸ یک قدم بزرگ به سمت جلو برداشته است. بیل‌گیتس ویندوز ۸ را سیستم‌عاملی می‌داند که به خوبی برروی کامپیوترهای رومیزی، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها کار می‌کند. او اعتقاد دارد که مایکروسافت به خوبی توانسته  در ویندوز ۸ ترکیبی از ورودی‌های مختلف شامل ماوس و کی‌برد و صفحه لمسی را شکل دهد.

بیل‌گیتس در این مصاحبه گفته که به تازگی تبلت Surface RT را دریافت کرده و تجربه کار با آن را داشته است. بیل‌گیتس در طول تعریف و تمجید از تبلت سرفیس، از آن به عنوان ابزاری توانا و جذاب که رابط کاربری لمسی را به سطح کاملا جدیدی وارد نموده، یاد کرد.

بیل‌گیتس همچنین گفته که عاشق این است که تبلت سرفیس را به دیگران نشان دهد، مخصوصا صفحه کلید باریک و فیزیکی آن، که سرفیس را به یک کامپیوتر قابل حمل بدل کرده و آن را از تبلت‌های معمولی بازار مجزا می‌کند.

نظر شما در رابطه با اظهارات بیل گیتس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات