ال‌جی لپ‌تاپ هیبردی 11.6 اینچی و یک کامپیوتر بدون کیس ویندوز 8 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی لپ‌تاپ هیبریدی قابل تبدیل به تبلت و همچنین یک کامپیوتر بدون کیس (All in One) سازگار با ویندوز ۸ رونمایی کرد.
تبلیغات

ال جی از یک تولید‌کننده گوشه‌نشین و در حاشیه در حال تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ است. این شرکت کره‌ای به همراه گوگل در حال تولید گوشی بعدی است و هم اکنون نیز دو محصول بسیار جذاب را برای ویندوز 8 معرفی کرده است. اولین محصول یک لپ‌ تاپ هیبریدی 11.6 اینچی است که به زیبایی طراحی شده است و از یک صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت بهره می‌برد و محصول دیگر یک کامپیوتر بدون کیس 23 اینچی است که از مشخصات فنی بسیار مناسبی مانند پردازنده Core i5 و کارت گرافیک انویدیا GT640M بهره‌مند است. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.

ال جی یکی از تولید‌کنندگان با کیفیت دنیای لپ‌تاپ و موبایل است، ولی شاید به دلیل بازاریابی نامناسب و روش غیرصحیح معرفی محصول، تا حدی به این برند بی توجهی شده است.

لپ‌تاپ هیبریدی H160 همانند Vaio DUO 11 سونی هم تبلت است و هم به صورت کشویی تبدیل به لپ‌تاپ می‌شود. این لپ‌تاپ هیبریدی دارای یک صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت IPS است و زاویه دید آن 178 درجه عنوان شده است. وزن آن 1.05 کیلوگرم است و آداپتور برق آن تنها 120 گرم وزن دارد. ضخامت این محصول هیبریدی تنها 15.9 میلی‌متر است. باتری این محصول از نوع لیتیوم-پولیمر است و تا 10 ساعت می‌تواند انرژی مورد نیاز آن را تغذیه کند. باید توجه داشت که این ابعاد و وزن با وجود یک صفحه‌کلید کامل است و در نوع خود بسیار مناسب است.

این لپ‌تاپ هیبریدی از درگاه USB، HDMI و میکروSD پشتیبانی می‌کند. لپ‌تاپ هیبریدی H160 که طراحی بسیار زیبا و با کیفیت دارد از ویندوز 8 بهره می‌برد و به گفته نماینده این شرکت به دلیل بهینه‌سازی‌های انجام شده روی صفحه‌نمایش، سرعت پاسخ گویی به تماس بسیار بالا و همانند تلفن‌های هوشمند است.

محصول دوم کامپیوتر بدون کیس سه‌گانه (Trinity) با نام V325 است. علت استفاده از سه‌گانه در واقع قابلیت کامپیوتر، تلویزیون و مانیتور است. ال‌جی یکی از پیشگامان این ایده به شمار می‌رود و همین موضوع می‌تواند کاربردهای فراوانی را برای این محصول ایجاد کند.

نمایشگر این کامپیوتر از 10 نقطه تماس پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از رابط کاربری ویندوز 8 بهینه‌سازی شده است. اندازه این نمایشگر 23 اینچ است و از طراحی خاصی بهره می‌برد که رنگ سیاه و سفید را به یکدیگر تلفیق کرده است. این کامپیوتر بدون کیس از تیونر TV جداگانه‌ای بهره می‌گیرد که به‌طور جداگانه امکان خاموش و روشن کردن آن وجود دارد (بدون نیاز به روشن کردن کامپیوتر). این کامپیوتر بدون کیس به همراه یک ریموت کنترل ال جی عرضه می‌شود و به‌طور کامل می‌تواند نقش یک تلویزیون کوچک را ایفا کند.

V325 دارای پردازنده اینتل Core i5 شرکت و سیستم پخش تصاویر سه بعدی با استفاده از کارت گرافیک انویدیا Geforce GT640M است.

ال جی قصد معرفی محصولات متعدد دیگری را برای ویندوز 8 دارد (مانند اولترابوک‌ها Z355 و Z460) که در روز ۵ آبان عرضه خواهند شد و در این میان شاید مانیتور ET83 که یک مانیتور لمسی 23 اینچی است از همه جذاب‌تر باشد، چراکه بسیاری از ما شاید قصد خرید یک کامپیوتر جدید را برای استفاده از ویندوز 8 نداشته باشیم و با این محصول تنها کافی است که مانیتور خود را به‌روزرسانی کنیم.

نظر شما در مورد این محصولات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات