سامسونگ گزارش مربوط به قطع فروش LCD به اپل را تکذیب کرد

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته خبرگزاری معتبر کره‌ای، Korea Times گزارش کرد که سامسونگ فروش پنل‌های LCD به اپل را از سال آینده متوقف خواهد کرد. دلیل این موضوع نیز سودآور نبودن این رابط کاری برای سامسونگ به دلیل حاشیه سود بسیار پایین در نظر گرفته شده از جانب اپل، اعلام شده بود. اما امروز سامسونگ بصورت رسمی به سی‌نت گفته که این گزارش کاملاً اشتباه است و سامسونگ هرکز سعی نکرده تا رابطه کاریش با اپل را خاتمه داده و تولید LCD برای این شرکت را متوفق کند.
تبلیغات

هرچند خبرگزاری Korea Times ادعا می‌کند که منبعش مطمئن و از درون خود سامسونگ است، اما سامسونگ بصورت رسمی به این شایعه خاتمه داده و این موضوع را کاملاً تکذیب کرده است. همان‌طورکه می‌دانید سامسونگ تولید کننده اصلی نمایشگرهای رتینا نسل سوم آیپد است اما شایعات حاکی از آن هستند که نمایشگر iPad Mini که امروز معرفی خواهد شد تولید ال‌جی، شارپ و AU Optronics است.

سامسونگ همچنین از خبرگزاری Korea Times خواسته تا گزارش خود را پس گرفته و اطلاعات درست و رسمی ارائه شده توسط سامسونگ را درج کند.

اپل در نیمه اول سال جاری بزرگ‌ترین مشتری سامسونگ بوده است، اما پس از اختلافات شدید میان این دو شرکت بر سر نقض اختراع‌های ثبت شده، هر روز شاهد کاهش ارتباطات میان اپل و سامسونگ هستیم. اپل طی ماه‌های اخیر تمام سعی خود را کرده تا با اضافه کردن تولیدکنندگان دیگر مانند ال‌جی و شارپ، وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد، اما ازآنجاکه سامسونگ تأمین‌کننده اصلی بسیاری از قطعات مورد نیاز محصولات اپل است، هنوز به این شرکت کره‌ای نیاز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات