کنفرانس سالانه ایرانسل به مناسبت ششمین سال‌روز راه‌اندازی این شبکه مخابراتی

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل خبرگزاری‌های مختلف کشور را برای شرکت در کنفرانس سالانه خود که به مناسبت ششمین سال‌روز تولد این شبکه مخابراتی برگزار می‌شود، دعوت کرده است. انتظار می‌رود در این کنفرانس که امروز از ساعت ۱۴:۰۰ در کتابخانه ملی آغاز می‌شود، از سرویس‌های جدید ایرانسل پرده‌برداری شود.
تبلیغات

ایرانسل اطلاعاتی در مورد سرویس‌ یا خدماتی که قرار است در کنفرانس امروز معرفی کند، اعلام نکرده است. اما ما حدس می‌زنیم یکی از مواردی که امروز ایرانسل معرفی خواهد کرد، سرویس چارسو باشد، سرویسی که قرار است امکان خرید و دریافت نرم‌افزارهای موبایل تحت پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید و سیمبین را برای کاربران شبکه مخابراتی MTN Irancell فراهم کند. اگر این سرویس با کیفیت بالا و بصورت وسیع عرضه شود، ممکن است برخی از مشکلات کاربران در زمینه خرید و دریافت اپلیکیشن‌ها، مرتفع شود.

به هرحال پس از اتمام کنفرانس امروز گزارش‌های مربوط به این رویداد را به اطلاع شما کاربران عزیز خواهیم رساند. همچنین در انتهای مراسم جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد، پس اگر سوالی در ذهن دارید که تمایل دارید از مسئولان ایرانسل پرسیده شود آن را در بخش نظرات با زومیت درمیان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات