راهنمای iOS 6: دسترسی اپلیکیشن فیس‌بوک به عکس‌ها و ویدئوها

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
یکپارچه‌شدن شبکه‌های اجتماعی با iOS یکی از هدف‌هایی است که اپل آنرا دنبال می‌کند. این هدف با اضافه شدن شبکه اجتماعی فیسبوک به iOS 6، بیش از گذشته مشخص شد. اما استفاده از اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری مشروط به انجام تنظیمات حریم‌خصوصی کاربران است. اگر کاربر در اولین راه‌اندازی iOS 6، به فیسبوک اجازه دسترسی به آلبوم تصاویر را ندهد. بعداً باید این تنظیمات را برای استفاده و اشتراک‌گذاری Set کند. در ادامه برای آشنایی با نحوه انجام این تنظیمات با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از نصب iOS 6، هنگامی‌که قصد دارید برای اولین بار عکس‌های خود را ازطریق آیفون یا آیپد به فیسبوک بفرستید ممکن است با صفحه زیر رو‌به‌رو شوید.

howto-give-fb-access-to-ios6-photos-1

پیغام نمایش داده شده به این معنا است که شما باید پیش از به اشتراک‌گذاری تصاویر تنظیمات حریم‌خصوصی دستگاه خود را مشخص کنید. اما iOS 6، به‌طور دقیق اعلام نمی‌کند که برای انجام این کار به کدام قسمت از تنظیمات باید مراجعه کنید. برای صرفه‌جویی در وقت، می‌خواهم که روش انجام این کار را برای علاقه‌مندان شرح بدهم.

از صفحه اصلی وارد Settings شده و Privacy را انتخاب کنید:

howto-give-fb-access-to-ios6-photos-2

سپس از منوی باز شده، Photos را انتخاب کنید...

howto-give-fb-access-to-ios6-photos-3

حالا باید گزینه Facebook را ببینید. اگر قبلاً تنظیمات حریم خصوصی را برای فیسبوک انجام داده باشید، مشابه تصاویر پایین، در لیست گزینه‌ها، گزینه فیسبوک در حالت On است.

howto-give-fb-access-to-ios6-photos-4

اگر هم به فیس بوک، اجازه دسترسی نداده باشید، اسلایدر در حالت Off قرار دارد. تنها کافی‌است اسلایدر را لمس کنید تا On شود و از این به بعد شما می‌توانید عکس‌های خود را هر زمان که می‌خواهید در فیسبوک آپلود کنید.

برای دسترسی به تمام مطالب آموزشی آیفون/آیپد در زومیت می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات