گزارش ویژه از نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۲

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه GITEX با هدف معرفی و توسعه صنعت کامپیوتر،گجت و خدمات پیرامون آن ایجاد شده است و هر ساله در شهر دوبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌گردد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در حوزه تکنولوژی، کامپیوتر و محصولات و خدمات آن، در این نمایشگاه حضور بسیار فعال داشته‌اند. هدف نمایشگاه اصلی که از تاریخ 14 تا 18 ام اکتبر امثال برگزار شد، بیشتر به سوی سازمانها فعال در این زمینه و توسعه روابط میان آن‌ها معطوف بوده است. بر خلاف انتظار، بسیاری از این سازمانهای عظیم مانند مایکروسافت ، دل، اچ‌پی، ایسوس، سامسونگ و دیگران با قدرت تمام در این نمایشگاه شرکت کردند و محصولات آینده خود را به رخ کشیدند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم زومیت در روزهای گذشته با حضور در این نمایشگاه با شکوه، گزارش‌ها و تصاویر متعددی تهیه کرده که به‌زودی به صورت تدوین شده دراختیار شما کاربران عزیر قرار خواهد گرفت. در زیر می‌توانید تعدادی از تصاویر این نمایشگاه را مشاهده کنید.

در این نمایشگاه بسیاری از برندها و سازمانهای معروف حضور داشتند و محصولات آینده خود را به نمایش در آوردند. در این میان محصولات مربوط به ویندوز 8 مایکروسافت در جای جای غرفه‌ها به چشم می‌خورد. راهنما‌های چاپ شده روی زمین همگی حاکی از برتری ویندوز 8 برای حضور پر رنگتر در این نمایشگاه بود. مکعب‌هایی که دارای یک صفحه‌نمایش بودند همگی ویندوز 8 را معرفی می‌کردند و در جای جای نمایشگاه به تعداد زیاد به چشم می‌خوردند.

این نمایشگاه در 8 سالن بزرگ و قسمت‌های متعدد تایین شده برای موضوعات خاص برگزار شده است. موضوعاتی مانند شبکه و امنیت، تکنولوژی، سخت‌افزار، پرینت، نرم‌افزار، اپلیکیشن موبایل، سیستم‌های ابری و غیره، موارد اصلی این نمایشگاه هستند. این نمایشگا با کیفیت مثال زدنی و وسعت زیاد خود نشاندهنده آینده درخشان برای دوره‌های بعد است و احتمالاً شرکت‌های بزرگ در سال‌های آینده نیز حضور پررنگی در این نمایشگاه خواهند داشت.

به شما کاربران ارجمند وعده می‌دهیم که در روزهای آینده با مقالاتی با عنوان "نگاه نزدیک" در خدمت شما خواهیم بود و محصولات به نمایش درامده در این نمایشگاه را با گزارشی تصویری به شما ارایه خواهیم کرد. در این مقالات تجربه خود را در استفاده از این محصولات و مواردی همچون طراحی،ارگونومی،عملکرد، کیفیت ساخت و جوانب مختلف را دراختیار شما خواهیم گذاشت تا بتوانیم دید شما را به محصولات آینده شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نزدیک‌تر کنیم. با زومیت در روزهای آینده همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات