سونی گوشی جدید Xperia VL را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سرویس‌دهنده مخابراتی KDDI ژاپن قصد دارد تا پایان امسال مدل Xperia VL سونی را راهی بازار کند. ادعا می‌شود که این دستگاه بازه قیمتی میانه بازار را هدف قرار داده است که اگر این گونه باشد باید بگوییم نسبت به قیمتی که می‌توان برای آن تخمین زد، امکانات و ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد. در ادامه با جزئیات مربوط به این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.
تبلیغات

سونی قصد دارد مدل جدید دیگری از سری گوشی‌های اکسپریای خود را وارد بازار ژاپن کند. Xperia VL که به‌تازگی معرفی شده، یک گوشی هوشمند اندرویدی میان‌قیمت است که قرار است تا پایان سال توسط سرویس‌دهنده مخابراتی KDDI ژاپن عرضه گردد.

اکسپریا VL مجهز به یک نمایشگر ۴.۳ اینچ زیبا با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ است. این گوشی از یک پردازنده دوهسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز Snapdragon S4 بهره‌مند است و ۱ گیگابایت حافظه RAM دارد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسل، NFC، باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، درگاه microSD، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد. سیستم عامل آن نیز نسخه ۴.۰.۴ اندروید است و از آبنبات پاستیلی خبری نیست.

ویژگی دیگری که سونی مدعی است این گوشی از آن بهره می‌برد، ضدآب و ضدغبار بودن آن است، بنابراین احتمالاً این گوشی در شرایط سخت دوام بالایی از خود نشان خواهد داد.

در مورد نرم‌افزار این گوشی نیز باید بگوییم که تمام ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی‌های اکسپریای سونی مثل اپ واکمن در VL نیز وجود دارند. البته به برنامه دوربین آن یک ویژگی برای گرفتن عکس در نور کم اضافه شده است.

مشخصات این گوشی بسیار شبیه به مدل Xperia V است که در نمایشگاه IFA امسال معرفی شد و به نظر می‌رسد KDDI و سونی قصد دارند فقط با اعمال برخی تغییرات جزئی این گوشی را با نام Xperia VL راهی بازار کنند.

هنوز زمان دقیق ارائه این محصول و قیمت آن مشخص نشده است. انتظار می‌رود Xperia VL در چهار رنگ آبی، صورتی، مشکی و سفید توسط KDDI عرضه گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات