دوربین ورزشی جدید GoPro Hero3: سبک‌تر، سریع‌تر، رزولوشن بالاتر

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
GoPro که در زمینه تولید دوربین‌های ورزشی رقابت تنگاتنگی با کداک، سونی و Contour دارد، به زودی مدل جدیدی را با نام Hero3 روانه بازار خواهد کرد. مدل جدید که در سه نسخه مشکی (۳۹۹ دلار)، نقره‌ای (۲۹۹ دلار) و سفید (۱۹۹ دلار) عرضه می‌گردد سریع‌تر، سبک‌تر و کوچک‌تر از مدل قبلی است و رزولوشن بالاتری نیز دارد.
تبلیغات

کمپانی GoPro در یک کنفرانس اختصاصی در سان فرانسیسکو، از دوربین ورزشی جدید خود، Hero3 رونمایی کرد. این کمپانی مدعی است که محصول جدید ۳۰٪ کوچکتر و ۲۵٪ سبک‌تر از مدل قبلی است. رزولوشن آن تا چهاربرابر بیشتر است و به اتصال WiFi نیز مجهز شده است.

نسخه مشکی آن که در بالا مشاهده می‌کنید و قدرتمندترین آنها است، می‌تواند ویدئوهایی با رزولوشن 4K را نیز ضبط کند (البته برای این کار باید نرخ فریم را تا ۱۵ فریم در ثانیه کاهش دهید). به خاطر بهره‌گیری از پردازنده قوی‌تر سرعت آن دوبرابر شده و همچنین در رزولوشن‌های پایین، نرخ فریم آن نیز دوبرایر گردیده است. این بدان معنا است که این دوربین از مدهای 1080p60، 1440p48 و 720p120 برای ضبط ویدئو با کیفیت HD پشتیبانی می‌کند. نسخه نقره‌ای آن از یک لنز ۱۱ مگاپیکسل و مد ویدئویی 1080p30 بهره می‌برد و نسخه سفید به لنز ۵ مگاپیکسل قناعت کرده است.

هر سه نسخه به اتصال WiFi مجهز هستند. نسخه مشکی علاوه بر ویژگی‌های مذکور تا عمق ۱۰ متر ضد آب است و یک ریموت کنترل نیز به همراه دارد که می‌تواند ۵۰ دوربین را به طور همزمان تا برد ۶۰۰ فوت (۱۸۳ متر) کنترل کند.

نسخه مشکی این محصول ۳۹۹ دلار، نسخه نقره‌ای ۲۹۹ دلار و نسخه سفید آن ۱۹۹ دلار قیمت دارند و از امروز پیش‌فروش این محصول آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این دوربین و ویژگی‌های جدیدش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات