مایکروسافت پیش‌فروش سرفیس را در ۸ کشور دنیا آغاز کرد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
دیروز قیمت مدل‌های مختلف سرفیس مایکروسافت اعلام شد و از دیروز عصر به وقت ایران نیز پیش‌فروش این محصول در ۸ کشور دنیا آغاز گردید. قیمت سرفیس ۱۰.۶ اینچی محرزا در رقابت با محصول رقیب، یعنی آیپد ۹.۷ اینچی تعیین شده است. با زومیت همراه باشید تا از جزئیات مربوط به قیمت و نحوه فروش این محصول مطلع گردید.
تبلیغات

نزدیک به شش ماه است که درباره سرفیس خبرها و شایعات زیادی شنیده‌ایم، اما در تمام این مدت، مایکروسافت مهم‌ترین خصوصیت این محصول، یعنی قیمت آن را فاش نکرد. پس از آن که روز گذشته اطلاعات مربوط به قیمت سرفیس اعلام شد، پیش‌فروش این دستگاه از امروز ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز می‌گردد. می‌توانید از امروز این دستگاه Windows RT را که قیمت آن از ۴۹۹ دلار آغاز می‌گردد، خریداری نمایید. هفته گذشته در ردموند از استیون سینافسکی از مایکروسافت درباره قیمت سرفیس سوال شد و وی در پاسخ از قیمت مشابه با رقیب این محصول سخن گفت. از این رو می‌توان فهمید که قیمت مشابه سرفیس ۱۰.۶ اینچی با آیپد، تصادفی نیست.

متاسفانه قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل بدون کاور لمسی است و اگر بخواهید کاور لمسی را نیز داشته باشید باید ۵۹۹ دلار پرداخت نمایید. ارزان‌ترین مدل آن دارای ۳۲ گیگابایت حافظه است که همین موضوع به لحاظ قیمتی آن را نسبت به رقیب اپلی در وضعیت بهتری قرار می‌دهد (آیپد ۳۲ گیگابایتی ۵۹۹ دلار قیمت دارد). همچنین سرفیس با حافظه ۶۴ گیگابایت نیز ارائه می‌گردد، ولی فقط همراه با کاور لمسی و با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد. کاور لمسی به تنهایی ۱۱۹ دلار و کاور کی‌بورد ۱۲۹ دلار قیمت دارند. هم‌اکنون می‌توان از طریق وب‌سایت مایکروسافت اقدام به پیش‌خرید این محصول کرد و از روز ۲۶ اکتبر نیز می‌توان آن را به صورت آنلاین یا مستقیما از فروشگاه‌های مایکروسافت در استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، بریتانیا و ایالات متحده خریداری نمود.

بی‌شک طی روزهای آتی سرفیس به اصلی‌ترین محصول فروخته شده در فروشگاه‌های مایکروسافت تبدیل خواهد شد. مشتریان به محض ورود به فروشگاه متوجه خواهند شد که سرفیس حرف اول را می‌زند و افراد زیادی در فروشگاه‌های مایکروسافت به آموزش کلی استفاده از این محصول و روش به‌کارگیری آن در زندگی روزمره، کار، تحصیل و تجارت می‌پردازند.

هم‌اکنون که کمتر از ۲۰ ساعت از آغاز پیش‌فروش می‌گذرد، موجودی این محصول برای پیش‌فروش در ایالات متحده تمام شده و آمریکایی‌هایی که از این پس اقدام به پیش‌خرید سرفیس می‌نمایند با تاخیر یک یا دو هفته‌ای آن را دریافت خواهند کرد.

این روزها خبرهای زومیت نیز رنگ و بوی مایکروسافت به خود گرفته‌اند و اخبار مربوط به ویندوز ۸، سرفیس، ویندوز فون ۸ و محصولان ویندوز ۸ ساخت سایر کمپانی‌ها پررنگ‌تر هستند. نظر شما درباره قیمت سرفیس چیست؟ آیا قیمت آن را منطقی می‌دانید؟ کاش مایکروسافت فکری هم برای ما ایرانی‌ها می‌کرد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات