اچ‌تی‌سی تلفن ۵ اینچی Full HD خود را با نام J Butterfly معرفی کرد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
شایعات به حقیقت پیوستند، اچ‌تی‌سی بالاخره تلفن ۵ اینچی با رزولوشن 1080p خود را معرفی کرد، نمایشگر این تلفن که HTC J Butterfly نام گذاری شده از نوع Super LCD 3 بوده و تراکم پیکسل آن برابر 440ppi (پیکسل در اینچ) است. این تلفن مجهز به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید و پردازنده ۴ هسته‌ای است، جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی امروز در توکیو ژاپن تلفن فوق‌العاده جذاب خود با نام J Butterfly را معرفی کرد، این تلفن قرار است از ماه دسامبر (حدود ۲ ماه دیگر) وارد بازار جهانی شود.

J Butterfly مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon S4 Pro، دو گیگابایت حافظه RAM و دوربین ۸ مگاپیکسلی است. اما جذاب‌ترین بخش این تلفن نمایشگر ۵ اینچ Full HD از نوع Super LCD 3 است. Super LCD 2 در پرچم‌دار فعلی این شرکت یعنی One X استفاده شده بود. Super LCD 3 رنگ‌ها را با دقت بسیار بالای نمایش داده و تراکم پیکسل آن نیز فوق‌العاده بالاست.

تفاوت تراکم پیکسل دو نمایشگر آیفون ۵ و HTC J را در تصویر پایین مشاهده کنید:

theverge 560

از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی، دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی، اسلات میکرو SD برای افزایش میزان حافظه، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و باتری 2,020mAh اشاره کرد.

ضخامت این تلفن ۹.۱ میلی‌متر است و افرادی که شانس کار کردن با آن را داشته‌اند، ابعاد آن را بزرگ و آزاردهنده ندانسته‌اند. حاشیه دور نمایشگر J Butterfly بسیار باریک است و به همین دلیل به خوبی در دست جای می‌گیرد.

ابر تلفن هوشمند J Butterfly از ماه دسامبر و در رنگ‌های قرمز، سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات