مایکروسافت در این فصل ۳ تا ۵ میلیون تبلت سرفیس تولید می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شاید مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر در ظاهر بر روی فروش تبلت سرفیس حساب باز نکرده باشد و آن را به عنوان طراحی نمونه برای شرکت‌های دیگر بداند، و از آن به عنوان الگوی دیگر تولیدکنندگان تبلت‌های ویندوزی یاد کند اما به نظر می‌رسد حقیقت چیز دیگری است و مایکروسافت روی فروش چندمیلیونی این محصول جدی است.
تبلیغات

وال‌استریت ژورنال گزارش کرده که مایکروسافت به تولیدکنندگان سرفیس، سفارش ۳ تا ۵ میلیون دستگاه برای سه ماهه چهارم سال جاری را داده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی‌ از آنند که تولید انبوه سرفیس از اوایل ماه جاری آغاز شده است و همچنین شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت خود را برای آغاز پیش‌فروش سرفیس آماده می‌کند و به زودی کاربران می‌تواند این محصول را پیش‌خرید کنند. از طرفی  مایکروسافت کمپین‌های تبلیغاتی وسیعی را برای ویندوز ۸ و سرفیس برپا خواهد کرد که خود نشان دهنده تلاش جدی این شرکت در فروش این محصولات است.

تامین کنندگان سرفیس به وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند که بین ۳ تا ۵ میلیون دستگاه از تبلت سرفیس تولید خواهند کرد، درست شبیه سفارشات مربوط به Kindle Fire آمازون یا Nexus 7 گوگل.

مایکروسافت هنوز قیمت Surface RT را اعلام نکرده است. اما می‌دانیم که این تبلت قرار است با حافظه ذخیره سازی 32GB و 64GB تا پایان این ماه وارد بازار شود. اگر مایکروسافت بتواند ۵ میلیون دستگاه از این تبلت را در پاییز به فروش برساند یک شروع بسیار خوب داشته است. برای مقایسه لازم است بدانید که اپل در فصل پیش حدود ۱۷ میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات