اپل مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ با نمایشگر رتینا را معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
9toMac گزارش کرده که اپل در ۲۳ اکتبر (۲ آبان‌ماه) علاوه بر معرفی iPad Mini، از مک‌بوک پرو جدید ۱۳ اینچی با نمایشگر رتینا پرده‌برداری خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید اپل پیش از این لپ‌تاپ جذاب مک‌بوک پرو رتینا با نمایشگر ۱۵ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل را معرفی کرده بود. منبع این گزارش می‌گوید که خبرش موثق است و شک ندارد که اپل این محصول را برای رونمایی، آماده کرده است.
تبلیغات

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مک‌بوک پرو جدید اپل وجود ندارد، اما به احتمال قریب به یقین این محصول شباهت زیادی به نسخه ۱۵ اینچی دارد با این تفاوت که کمی کوچک‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر شده است. انتظار می‌رود پردازنده این مک‌بوک نیز سریع‌تر شده باشد.

احتمالاً MacBook Pro رتینای ۱۳ اینچی بیشتر، کاربران تجاری و اهل کسب‌و‌کار را هدف قرار خواهد داد، افرادی که به‌دنبال لپ‌تاپ با بازده بالا و قابلیت حمل آسان هستند.

مک‌بوک‌ پروی ۱۵ اینچ رتینای اپل دارای صفحه‌نمایش ۱۵ اینچ با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ و تراکم پیکسل 220ppi (پیکسل در اینچ)، پردازنده ۴ هسته‌ای نسل سوم اینتل و حداکثر تا ۱۶ گیگابایت حافظه RAM است. این لپ‌تاپ تنها ۱۸ میلی‌متر ضخامت و 2040 گرم وزن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات