قیمت انواع مختلف آپید مینی به بیرون درز کرد

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
شایعات پیرامون تبلت بعدی اپل شدت گرفته‌اند، و هر روز شاهد فاش شدن اطلاعات بیشتری در مورد آیپد کوچک هستیم. امروز نیز قیمت و انواع حافظه و ترکیب‌های شبکه بی‌سیم آپید بعدی اپل که از آن با نام iPad Mini یاد می‌شود به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

اپل هنوز بصورت رسمی هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد iPad Mini ارائه نکرده است ولی ازآنجاکه تقریباً تمام شایعات پیرامون آیفون ۵ به حقیقت پیوستند، بعید به نظر می‌رسد که آیپد مینی وجود خارجی نداشته باشد.

امروز اطلاعات مربوط به انواع مختلف این تبلت و قیمت‌های آن‌ها منتشر شده است. براساس این اطلاعات آیپد مینی با ۱۶ ترکیب مختلف حافظه و شبکه بی‌سیم وارد بازار خواهد شد. این اطلاعات که توسط MobileGeeks منتشر شده، ازطریق تصویری از موجودی این کالا در بزرگ‌ترین خرده‌فروش اروپا، Media Market بدست آمده‌اند.

این صفحه که به زبان آلمانی است قیمت انواع مختلف آیپد مینی را به یورو اعلام کرده است. توجه داشته باشید که مالیات ۱۹ درصدی اروپا نیز در قیمت این تبلت‌ها در نظر گرفته شده است. قیمت iPad Mini از ۲۴۹ یورو (۳۲۲ دلار) برای نسخه Wi-Fi با ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آغاز می‌شود. براساس این گزارش iPad Mini با حافظه 16GB, 32GB و 64گیگابایت نیز وارد بازار خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین مدل iPad Mini که با حافظه 64GB و پشتیبانی از 4G LTE وارد بازار خواهد شد، حدود ۶۵۰ دلار قیمت گذاری شده است.

تقریباً تمام گزارش‌ها و شواهد بدست آمده در مورد iPad Mini به صفحه‌نمایش ۷.۸۵ اینچی اشاره می‌کنند. همچنین شواهدی وجود دارد که اپل تولید انبوه آیپد مینی را آغاز کرده است و انتظار می‌رود این شرکت در ۲۳ اکتبر رسما این محصول را معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات