رابط کاربری سه‌بعدی هواوی، رقیبی جدید برای لانچرهای اندرویدی موجود

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
یکشنبه‌ی هفته‌ای که گذشت (16 مهرماه) در تهران شاهد برگزاری مراسم مشترکی توسط شرکت هواوی چین و شرکت پارس مایکروتل ایران بودیم که خبر از همکاری این دو شرکت برای عرضه تلفن‌های همراه هوشمند هواوی در بازار ایران می‌داد. هواوی لانچر یا رابط کاربری اختصاصی خود را دارد که در ادامه ویدیو مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

در طی بخش پرسش و پاسخ این مراسم و در پاسخ به سوال یکی از حضار، آقای آقایی‌نیا، مدیر فروش محصولات هواوی در ایران، اشاره‌ای کوتاهی به لانچر (رابط کاربری) جدیدی که این شرکت در حال تدارک برای محصولات اندرویدی خود است، داشت.

این لانچر سه بعدی که در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد و هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، ممکن است به عنوان لانچر اختصاصی شرکت هواوی معرفی و بر روی محصولات آتی این شرکت، نصب و ارائه گردد.

ویدئوی کوتاه زیر که در حاشیه‌ی همین مراسم تهیه شده‌است چگونگی عملکرد این لانچر بر روی تلفن همراه Huawei Vision را نشان می دهد.

همانطور که می‌بینید، این لانچر که شرکت هواوی از آن با نام 3D UI یا واسط کاربری سه بعدی یاد می‌کند، شباهت زیادی به لانچر سه بعدی تولید شده توسط تیم توسعه‌دهندگان اندروید GO دارد. به هر حال باید منتظر بود تا فهمید که این شرکت چینی در بطن لانچر اختصاصی خود، چه برگ برنده‌ای در مقابل رقبای بزرگ خود یعنی Samsung TouchWiz و HTC Sense رو خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات