کارمند بلک‌بری، تلفن سری این شرکت را لو داد

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سهل‌انگاری، خراب‌کاری یا جلب توجه! مهم نیست کدام‌یک دلیل اصلی هستند، مهم این‌ است که این روزها اخبار فاش شدن اطلاعات شرکت‌ها خیلی متداول شده است. حالا هم یک وب‌سایت مکزیکی، ویدئویی را منتشر کرده که در آن یکی از کارمندان شرکت بلک‌بری در حال معرفی تلفن‌ همراه سری ال (L-Series) این شرکت است. تلفنی که قرار بود، فعلاً مخفی بماند. برای اطلاع از جزئیات این اتفاق با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انگار بلک‌بری فراموش کرده بود به کارمند خود در مکزیک بگویید که جدیدترین تلفن همراه سری L این شرکت، فعلاً باید یک راز بماند!

این شخص شروع به معرفی تلفن‌همراه جدید بلک‌بری به وب‌سایت Hola Telcel کرد و وب‌سایت هم به صورت زنده، ویدئو را منتشر کرد. در طول این نمایش، کارمند بلک‌بری اقدام به معرفی امکانات سیستم‌عامل جدید «بلک‌بری ۱۰» می‌کند. امکاناتی نظیر ویژگی مجازی عقب‌گرد (rewind) که این امکان را فراهم می‌کند تا هنگام عکس گرفتن به تصاویر ثبت شده چند لحظه قبل از عکس اصلی نیز دسترسی داشته باشید و از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.

این مورد اولین نمونه از لو رفتن دستگاه‌ها در ماه اخیر محسوب نمی‌شود.

شرکت ریم، حساب ویژه‌ای روی محصول جدید خود برای رقابت با اپل و دستگاه‌های‌اندرویدی علی‌الخصوص سامسونگ باز کرده است. این کمپانی، تا به حال جزئیات زیادی در مورد گوشی جدید خود ارائه ننموده است، دستگاهی که قرار است از سال میلادی بعد وارد بازار شود.

ویدئو وب‌سایت Hola Telcel درباره این گوشی برای مدتی در Vimeo قابل دسترس بود اما پس از مدتی از روی این وب‌سایت حذف شد.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات