اریک اشمیت از گوگل: اپل در مقابل اندروید، نبرد دنیای فناوری را تعریف می‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی این شرکت در مصاحبه‌ای که در نیویورک انجام داد، اعلام کرد، که احتمالا در طول یک سال، اندروید برروی یک میلیارد ابزار قرار می‌گیرد. او گفت: جهان هیچ وقت شاهد نبردی در این ابعاد بین پلتفرم‌ها نبوده است، نبردی که در حال حاضر بین iOS و اندروید شکل گرفته است.
تبلیغات

اریک اشمیت در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه  شرکت کرده بود، اعلام نمود: نبرد بین پلتفرم‌های اندروید و اپل، جنگ در صنعت امروز را تعریف می‌کند. او بدون اینکه به منبع صحبت خود اشاره کند، گفت به ازاء فروش هر محصول اپل، چهار محصول اندرویدی به فروش می‌رسد. او ادامه داد: به این ترتیب امکان پذیر است که طی یک سال یک میلیارد ابزار اندرویدی وارد بازار شود.

حجم بسیار بالای محصولات موبایل و فروش فوق‌العاده آنها باعث شده تا سیستم‌عامل‌های آنها در نبرد با کل سیستم‌عامل‌ها حتی ویندوز و مک در جایگاه ویژه‌ای قرار بگیرند.

او گفت: رشد تلفن‌های موبایل باعث شده تا انتظارات مردم هر فصل بیشتر از فصل قبل شود. این ابزارها بسیار مفید و کارآمد شده‌اند، امروز شما می‌توانید بسیاری از امور مهم خود در زندگی را برروی ابزار موبایل خود انجام دهید.

اما جدا از صحبت‌های مربوط به نبرد گوگل و اپل در دنیای پلتفرم‌ها، اشمیت صمیمیت خود با اپل را ابراز کرد. او اعلام کرد که اپل همواره در بخش خاصی از قلبش جای دارد. جالب اینجاست که او در پاسخ به پرسش یکی از حضار که پرسید: اگر مجبور باشد تا سمت مدیریت عامل یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری را انتخاب کند، کدامیک را انتخاب خواهد کرد، لبخند زد و گفت: اپل چون بیشترین پول نقد را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات