مایکروسافت در سال آینده، آفیس ۲۰۱۳ را برای اندروید و iOS ارائه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
مدیرمحصول مایکروسافت، پتر بابک، رسما تأیید کرد که غول نرم‌افزاری دنیا قصد دارد، آفیس را برای ابزارهای موبایل مبتنی بر اندروید و iOS منتشر کند. او در نشست خبری ویژه نمایندگان این شرکت در کشور چک، گفت که Office 2013 در سه‌ماهه اول سال آینده برای این دو سیستم‌عامل عرضه خواهد شد.
تبلیغات

Petr Bobek در این نشست خبری گفته است که آفیس علاوه بر ویندوز برای سیستم‌عامل‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد، بدین‌ترتیب کاربران سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله ویندوز فون، ویندوز RT، اندروید، iOS و سیمبین قادر به استفاده از این محصول خواهند بود.

پیش از این نیز شایعات بسیاری در رابطه با ارائه آفیس مخصوص آیپد منتشر شده بود، اما حالا نماینده مایکروسافت رسما تأیید کرده که کاربران آیپد و آیفون امکان استفاده از Word, Excel و Powerpoint را در تبلت و موبایل خود خواهند داشت.

در این کنفرانس مایکروسافت اعلام کرده که نسخه تجاری و مخصوص کسب‌و‌کار Office 2013 برای PC در ماه دسامبر (حدود ۲ ماه دیگر) و نسخه مخصوص مصرف‌کننده عادی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۳ عرضه خواهند شد.

جالب است بدانید که مایکروسافت در واکنش به اطلاعاتی که نماینده این شرکت در کشور چک اعلام نمود، بیانه رسمی منتشر کرده و بصورت مختصر گفته است:

اطلاعاتی که توسط نماینده ما در چک منتشر شده دقیق نیستند، ما در حال حاضر موردی برای اطلاع‌رسانی نداریم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات