CES 2012: بررسی تلویزیون 55 اینچ سه بعدی بدون نیاز به عینک توشیبا

دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
در نمایشگاه CES 2012 ، توشیبا از تلویزیون جدید خود با نام Toshiba Regza 55X3 رو نمایی کرد. رزولوشن این تلویزیون 55 اینچ چهار برابر Full HD یا اصطلاحا QFHD است. برای مشاهده تصاویر سه بعدی در 55X3 نیاز به زدن عینک سه بعدی ندارید. در ادامه اطلاعات کامل تری در مورد X3 مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

تلویزیون QFHD توشیبا در سه ماه اول سال 2012 وارد بازار می‌شود. نمی‌توان گفت QFHD دقیقاً تکنولوژی 4K به کار رفته در تلویزیون‌های شارپ و الجی است ولی کیفیت تصاویر در این تلویزیون به شفافی و جذابیت تصاویر تلویزیون‌های 4K است.

کیفیت تصاویر سه بعدی نیز در این تلویزیون خیره کننده است. یک دوربین کوچک روی تلویزیون وجود دارد که حرکت سر شما را دنبال می‌کند و تصویر سه بعدی را براساس زاویه دید و مکان قرار گرفتن شما می‌سازد.

برای مشاهده تصویر سه بعدی در این تلویزیون نباید دائما سرخود تکان دهید یا مکان خود را عوض کنید. در این صورت تصویر سه بعدی را به خوبی مشاهده نخواهید کرد. ما تصور می‌کنیم تکنولوژی س بعدی، هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

هنوز قیمت دقیق و زمان عرضه این محصول به بازار جهانی مشخص نیست اگرچه Toshiba اعلام کرده که این محصول مطمئناً به‌زودی به بازار امریکا راه خواهد یافت. به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزیون اخبار تکمیلی آن را دراختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: Theverge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات