CES 2012: معرفی تلویزیون 55 اینچ سه بعدی لنوو با سیستم عامل اندروید

دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره انتظار ها به پایان رسید و نمایشگاه جذاب CES برای طرفداران تکنولوژی آغاز شد. اولین محصولی که در این نمایشگاه توجه کاربران را به خود جلب کرد تلویزیون 55 اینچ سه بعدی شرکت لنوا به نام K91 است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است. بنابراین کاربران می توانند برنامه های مختلف و جذاب اندروید را روی این تلویزیون نصب کرده و در سایز 55 اینچ مشاهده و یا بازی کنند. در ادامه مشخصات کامل تر این تلویزیون را مشاهده می کنید.
تبلیغات

بیشتر غرفه های CES شلوغ هستند ولی هنوز هیچ یک به اندازه غرفه Lenovo مورد توجه قرار نگرفته اند. جذاب ترین محصول موجود در این غرفه تلویزیون 55 اینچی است که مجهز به سیستم عامل Android نسخه 4 یا Ice Cream Sandwich و همچنین پنل IPS است.

ظاهر تلویزیون شیک و جذاب است و رابط گرافیکی ساده ای دارد که همه کاربران از مبتدی تا حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر، تلفن های هوشمند و تبلت ها را داشته و کاربران آن می تواند ویدئوها و اطلاعات خود را در 200 گیگابایت فضای مجازی Cloud که لنوو به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد، ذخیره نمایند.

مدیر غرفه لنوو اعلام کرده که این تلویزیون در بازار چین موجود است؛ ولی در سال آینده عرضه این تلویزیون به بازار ایالات متحده و سایر کشور ها آغاز خواهد شد. این کمپانی از تلفن های هوشمند و تبلت های جذابی نیز رونمایی کرده که در مقالات بعدی به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات