CES 2012: شرکت Blue، میکروفن های حرفه ای آیفون و لپ تاپ را معرفی می کند

یک‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Blue که در زمینه ضبط حرفه ای صدا تمرکز کرده، قصد دارد در نمایشگاه CES 2012 که تا دو روز دیگر در لاس و گاس امریکا شروع به کار می کند، میکروفن های حرفه ای خود را به نمایش بگذارد. اولین محصول این شرکت که Tiki نام دارد، قرار است با قیمت 59 دلار وارد بازار شود. این میکروفن USB قادر است، صدای ورودی را جدا و نویز را حذف کند. اطلاعات کامل تر در مورد Tiki و دو میکروفن دیگر Blue با قابلیت اتصال به پورت USB و پورت آیفون را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

میکروفن Tiki دارای قابلیت غیرفعال شدن هوشمند در زمانی که کاربر صحبت نمی کند (Intelligent Mute) را نیز دارد. Tiki مجهز به پورت USB است به این ترتیب کاربر به راحتی می تواند آن را به لپ تاپ خود متصل کند و صداها را با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به میکروفن داخلی نوت بوک ها ضبط کند. قابلیت حذف نویز محیط و جدا کردن صدای افراد باعث می شود تا صداهای اضافی مانند تایپ کردن و سر و صدای محیط حذف شود و تنها صدای افراد ذخیره شود. Tiki همچنین دارای تنظیماتی برای ضبط موزیک و پادکست دارد.

دو ابزار دیگر این شرکت که قرار است به همراه Tiki در CES 2012 به نمایش درآیند، Mikey Digital با قیمت 99 دلار و Spark Digital با قیمت 199 دلار می باشند.

Mikey Digital یک میکروفن استریو خارجی برای آیپد، آیپاد و آیفون است که علاوه بر کانکتور داک اپل، دارای یک جک ورودی 3.5 میلی متری است. این هدفون اکسترنال قادر است بصورت خودکار و یا دستی، میزان شدت صدای ورودی را کنترل کند. جک 3.5 میلی متری، Mikey را قادر می سازند تا به ابزارهای دیگر مانند گیتار متصل شود.

Spark Digital دارای پورت USB و پورت داک آیفون است. این هدفون که تصویرش را در بالای صفحه مشاهده می کنید، قادر است علاوه بر اتصال به ابزارهای اپل، از طریق پورت USB به کامپیوترهای رومیزی نیز متصل شود.  Spark دارای یک نشانگر LED است که میزان حجم صدای ورودی را نشان می دهد.

منبع: The Verage

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات