آیپد 3 با نمایشگر QXGA در ماه مارس و آیپد 4 در اکتبر روانه بازار می شوند

یک‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
شایعات جدیدی توسط تولیدکنندگان تایوانی قطعات آیپد در مورد نسل جدید تبلت اپل منتشر شده است.
تبلیغات

پیش از آنکه همه اخبار مربوط به اپل در دریایی از خبرهای نمایشگاه CES 2012 گم شود، آخرین شایعه مربوط به آیپد را هم بشنوید. به گزارش DigiTimes، آیپد 3 در مارس (فروردین 1391) و آیپد 4 مشهور نیز حدود شش ماه پس از آن و در اکتبر (آذر 1391) روانه بازار خواهد شد.

براساس اعلان سایت مذکور، منبع این خبر کسی نیست جز تولیدکنندگان تایوانی قطعات آیپد. این منابع، علاوه بر زمان ورود تبلت های جدید اپل به بازار، خبر از ارائه آیپد 3 با نمایشگر QXGA (رزولوشن 1536x2048 پیکسل) و عمر طولانی تر باتری نسبت به مدلهای قبلی داده اند. همچنین به نظر می رسد که اپل، آیپد 3 را با قیمت 399 دلار آمریکا یعنی 100 دلار ارزان تر از مدل پایه آیپد 2 عرضه خواهد کرد.

کاهش قیمت آیپدها را می توان گام بزرگی برای اپل در حفظ برتری نسبت به سایر رقبا دانست، این منابع همچنین مطرح کرده اند که آیپد 4، صفحه نمایشی 9.7 اینچی و مشخصات سخت افزاری قوی تری خواهد داشت. این منابع همچنین اعلام کرده اند که iPad 4 از نظر نرم افزارهای داخلی نیز پیشرفت های زیادی خواهد کرد تا قدرت رقابتش را با همتاهای ویندوز و آندرویدی خود افزایش دهد. همانطور که می دانید در همین زمان تبلت اندروید نیز با قدرت وارد بازار خواهند شد.

منبع : LaptopMag

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات