5 نرم افزار هفته برای اندروید: از تبدیل چهره به کاریکاتور تا گاو صندوق موبایل

شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپ تبدیل چهره به کاریکاتور، ذخیره سازی امن اطلاعات مهم، بهترین بازی بسکتبال اندروید، بهترین بازی سال اندروید و یک بازی از دنیای زامبی را معرفی می‌کنیم
تبلیغات

دراین هفته نیز 5 نرم افزار دیگر اندروید شامل نرم افزار تبدیل چهره به کاریکاتور، نرم افزار ذخیره سازی امن اطلاعات مهم، بهترین بازی اندروید بسکتبال، بهترین بازی سال اندروید و یک بازی از دنیای زامبی ها را به همراه لینک دانلود هر کدام، معرفی می کنیم. اگر تلفن و یا تبلت اندرویدی دارید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با 5 نرم افزار محبوب دیگر اندرویدی آشنا شوید.

نرم افزار Face Effects

با Face Effects می توانید افکت های خنده دار به عکس ها اضافه کنید و چهره را چاق تر یا زشت تر کنید. این نرم افزار بامزه افکت های جالبی برروی عکس اعمال می کند. کار کردن با نرم افزار Faceoff بسیار ساده و نتایج آن نیز بسیار خنده دار و جذاب است. تصاویر را می توانید مستقیما با دوربین عکس بگیرید و یا از گالری عکس های خود در گوشی و یا فیس بوک انتخاب نمایید. خروجی تصویر را نیز می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا از طریق ایمیل برای دیگران ارسال نمایید.

بازی Zombie Dash برای اندروید 2.0 به بالا

Zombie Dash یک بازی جذاب از نوع آرکید با گرافیک خیره کننده است. همانطور که از نامش پیداست ماجرای بازی در شهری پر از زامبی دنبال می شود. وقتی شهر پر از زامبی می شود تنها یک راه برای زنده ماندن وجود دارد آن هم کشتن گروه های انبوه زامبی هاست. کنترل و هدایت کارکتر بامزه این بازی بسیار ساده است.

بازی برپایه دو عملکرد پریدن و شلیک کردن کنترل می شود.

نرم افزار eWallet برای اندروید 2.1 به بالا

این نرم افزار همانند یک گاو صندوق ایمن از اطلاعات ارزشمند شما محافظت می کند. اگر اطلاعات مهمی برروی تلفن خود دارید با این نرم افزار می توانید امنیت آنها را تضمین نمایید.

کاربر می تواند رمز های عبور، اطلاعات کارت های اعتباری و موارد این چنینی را در eWallet ذخیره کند و از امنیت آنها مطمئن شود. این نرم افزار، رمزهای عبور را مدیریت می کند و اطلاعات را به روش فوق العاده امن 256-AES رمزگذاری می کند.

بازی Basketball Shot برای اندروید 2.0 به بالا

این بازی محبوب ترین بازی بسکتبال اندروید است. تنها کافی است توپ ها را از روی زمین برداشته و به سمت سبد پرتاب کنید. هر چه دقت بیشتری به خرج دهید گل های بیشتری نیز به ثمر می رسانید.

هرچند این بازی یک بسکتبال کامل نیست اما طراحی جذاب و دوست داشتنی دارد و حساسیت آن نسبت به حرکات دست شما دقیق است.

بازی World of Goo برای اندروید 2.2 به بالا

IGN این بازی را به عنوان بهترین بازی سال معرفی کرده است. در بازی World of Goo می بایست میلیون ها مایع سیاه رنگ چسبنده را به داخل مخزن ها هدایت کنید.

گرافیک بازی و معماهای آن آنقدر لذت بخش است که نظر هر کسی را به خود جذب می کند.

  • نسخه کامل این بازی را با حجم 46MB از دانلود سنتر زومیت دریافت کنید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات