معرفی قابلیت فوق العاده Reset and Refresh ویندوز 8

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
اگر مشکل نرم افزاری برای تلفن و یا تبلت و یا پخش کننده موسیقی شما ایجاد شود و نتوانید آن را رفع کنید، به دنبال گزینه Factory Rest یا بازگشت به تنظیمات پیش فرض کارخانه می گردید. با اجرای این دستور هر آنچه برروی وسیله خود دارید، پاک می شود ولی درعوض سیستم عامل بصورت سالم و سرحال و بدون مشکل باز می گردد. این قابلیتی است که در حال حاضر در ویندوز با نصب دوباره سیستم عامل و یا بازگردادن فایل "بک آپ" امکان پذیر است. حال مایکروسافت یک قابلیت فوق العاده جذاب به ویندوز 8 اضافه کرده است.
تبلیغات

در قابلیت Reset and Refresh ویندوز 8 می توانید تنظیمات پیش فرض سیستم عامل را بازگردانید. این قابلیت با Reset to Factory ابزارهای دیگر یک تفاوت عمده دارد و آن هم امکان تهیه بک آپ از اطلاعات فعلی پیش از ریست کردن سیستم عامل است. به این ترتیب پیش از پاک شدن همه فایل ها، کاربر می تواند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید و سپس سیستم عامل را با Reset and Refresh تازه و سرحال کند.

Refresh and Reset از طریق منوی بوت و پیش از شروع به کار سیستم عامل نیز در دسترس است:

قابلیت و امکانات ویندوز 8 باعث می شود به ندرت دچار مشکلات جدی سیستمی شوید اما اگر زمانی دچار این مشکل شوید، Refresh and Reset کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

منابع: ZDNET | Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات