سامسونگ اولین دوربین دو نمایشگره با Wi-Fi را عرضه می کند

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
اولین دوربین DualView سامسونگ با امکان اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi به زودی عرضه می شود. کاربر با این دوربین می تواند پس از گرفتن عکس بدون نیاز به هیچ ابزار اضافی، به اینترنت متصل شده و تصاویر را در شبکه های اجتماعی آپلود کند. در ادامه اطلاعات بیشتر در مورد این دوربین که DV300F نام دارد را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

پیش از این هم برخی از دوربین های دیگر سامسونگ مانند ST80 یا SH100 امکان اتصال به شبکه بی سیم را داشتند، اما این اولین دوربین سامسونگ در سری DualView است که امکان اتصال به شبکه بی سیم را دارد.

دوربین 16 مگاپیکسلی DV300F دارای یک نمایشگر 1.5 اینچ در جلو و یک نمایشگر 3 اینچ در پشت دوربین است. لنز 25mm آن نیز امکان بزرگنمایی 5 برابر را دارد. سامسونگ قصد دارد این دوربین را در رنگ های نقره ای، قرمز ونیلی با قیمت 200 دلار در مارچ 2012 وارد بازار کند.

دوربین DV300F مرورگر وب ندارد، پس انتظار باز کردن صفحات وب را از آن نداشته باشید، اما سامسونگ گزینه های مختلفی را برای آپلود تصاویر و ویدیوها بصورت مستقیم به سایت هایی همچون: فیس بوک، فلیکر، پیکاسا و یوتیوب را در این دوربین قرار داده است. کاربر علاوه بر این می تواند تصاویر را مستقیما از طریق دوربین برای دیگران ایمیل کند.

یکی دیگر از قابلیتهای این دوربین، امکان اتصال بی سیم به کامپیوتر و انتقال تصاویر و ویدیوهای گرفته شده از دوربین به کامپیوتر است.

DV300F با سرویس Cloud مایکروسافت SkyDrive یکپارچه شده است. تا کاربر به راحتی بتواند از فضای مجانی 25GB آنلاین برای ذخیره تصاویر و عکس استفاده کند.

از دیگر قابلیت های DV300F می توان به حالت فیلم برداری از کودکان برای ضبط تصاویر پرتحرک، امکان اتصال سه تصویر به یکدیگر و قابلیت Motion Photo اشاره کرد. Motion Photo امکان ثابت کردن یک شی در زمینه و ضبط اشیاء در حال حرکت در پیش زمینه را فراهم می کند.

سامسونگ در رابطه با حضور این دوربین در نمایشگاه CES 2012 صحبتی نکرده است.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات