5 اپ اندرویدی هفته: از اطلاع رسانی حبابی تا بازی پرورش ماهی

سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
مدیرت آسان اعلانیه‌ها، ساعت و زنگ هشدار بهتر، اشتراک‌گذاری ساده‌تر محتوا و دو بازی جذاب در بهترین‌های هفته.
تبلیغات

Alarm Clock Xtreme برای اندروید 2.0 به بالا

این نرم افزار بهترین و محبوب ترین نرم افزار ساعت و زنگ هشدار برای اندروید است. از امکانات Alarm Clock Xtreme می توان به امکان پخش موزیک به جای صدای زنگ، پخش تصادفی از لیست موزیک ها، امکان غیرفعال شدن زنگ با تکان دادن گوشی و رابط گرافیکی کاربرپسند اشاره کرد.

Notification Bubbles برای اندروید 1.5 به بالا

این نرم افزار به شکل بسیار جذابی آگاه سازی ها (Notifications) را برروی صفحه اصلی نمایش می دهد. هر کدام از Notification ها در داخل یک حباب برروی صفحه نمایش تلفن یا تبلت اندرویدی،نمایش داده می شوند و سپس به سمت بالای صفحه حرکت می کنند. با لمس کردن هر کدام از جباب ها، حباب می ترکد و صفحه مربوط به آگاه سازی نمایش داده می شود. به عنوان مثال اگر تماس از دست رفته داشته باشید تصویر تماس گیرنده در داخل یک حباب نمایش داده می شود و با لمس کردن آن حباب، صفحه مربوط به تماس ها نمایش داده می شود. این نرم افزار قادر است آگاه سازی های مربوط به تماس ها، پیغام ها در فیس بوک، توییتر، جی میل و غیره را در دل حباب نمایش دهد.

Tap Fish برای اندروید 2.0 به بالا

Tap Fish یکی از بازی های محبوب آیفون است که به تازگی برای اندروید نیز ارائه شده است. در این بازی آکواریوم های بسیاری زیبایی در اختیار کاربر قرار می گیرد تا تصمیم بگیرد کدام ماهی ها باید رشد پیدا کرده یا به فروش برسند و یا زاد و ولد کنند.

در این بازی جذاب می توانید شاهد رشد ماهی های فوق العاده زیبا باشید و آکواریم خود را با صدف ها و گیاه های مختلف تزئین کنید. فراموش نکنید که آکواریم باید نظافت شود.

Evernote برای اندروید 1.6 به بالا

اورنوت ابزار اندرویدی شما را به مکمل مغزتان تبدیل می کند. با این نرم افزار می توانید نوشته، آدرس وب سایت ها و متون مختلف را در فضای آنلاین مجانی ذخیره نموده و به شما کمک می کند تا آنها را فراموش نکنید. بزرگترین مزیت اورنوت این است که می توان آن را برروی پلتفرم های مختلف از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها و کامپیوترهای ویندوز و مک نصب و اجرا کرد. حتی مرورگرهای وب نیز از Evernote پشتیبانی می کنند. Evernote قادر است علاوه بر متن عکس و صدا را نیز در خود ذخیره کند. این نرم افزار می تواند در متون موجود در تصاویر نیز جستجو کند.

بازی Doodle Jump برای اندروید 1.6 به بالا

در این بازی اعتیاد آور تنها باید بپرید! و هر از چندگاهی، شلیک کنید. این بازی که یکی از محبوب ترین های آیفون بوده به تازگی برای اندروید نیز منتشر شده است. در این بازی تنها می بایست تلفن و یا تبلت خود را به طرفین کج کنید تا کارکتر با مزه بازی برروی سطوح درست فرود بیاید. هر چه بیشتر به سمت بالا پرتاب شوید امتیاز بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

تهیه شده توسط زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات