معرفی نوت بوک دو نمایشگره NajmTech

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی NajmTech قصد دارد در نمایشگاه CES 2012 نوت بوک جدید خود را که مجهز به دو نمایشگر است، با نام U-Book معرفی کند. نمایشگر دوم این نوت بوک لمسی است و جایگزین صفحه کلید و تاچ پد معمولی خواهد بود. در ادامه مشخصات کامل تر این نوت بوک را مشاهده می کنید.
تبلیغات

ایسر سال گذشته در نمایشگاه CES 2011 نوت بوک جدید خود را با نام Acer Iconia notebook معرفی کرد. این لپ تاپ مجهز به دو نمایشگر لمسی بود و توانست در این نمایشگاه توجه کاربران را به خود جلب کند. امسال کمپانی NajmTech قصد دارد محصولی مشابه نوت بوک Iconia را در نمایشگاه CES 2012 عرضه کند.

Najmtech از سال 2010 در حال کار کردن بر روی این لپ تاپ دو صفحه ای بوده و امسال تصمیم به عرضه این محصول کرده است. ویژگی صفحه کلید لمسی NajmTech این است که زبان های مختلف بر روی کلید های کیبورد U-Book قابل نمایش بوده و امکان استفاده از نرم افزار های سازگار با صفحه لمسی نیز در این لپ تاپ وجود دارد.

NajmTech همچنین اعلام کرده که U-Book مجهز به یک پردازنده Dual Core یا Quad-Core و دیسک سخت 250 یا 500 گیگابایتی خواهد بود.

این لپ تاپ همچنین مجهز به یک وب کم HD، اتصال بی سیم Wi-Fi، بلوتوث ، Memory Card Reader، و نوع خاصی از پورت HDMI می باشد.

کاربران می توانند سایز و رنگ صفحه کلید لمسی خود را تغییر دهند و بر اساس سایز دست و زبان خود، کلید های کیبورد را سفارشی کنند. صفحه کلید U-Book همچنین امکان تغییر رنگ تک تک کلید ها و تغییر مکان هر کلید را نیز دارد. هنوز دقیق مشخص نیست که NajmTech این محصول را به طور خاص برای افرادی مانند مترجمان چند زبانه یا گیمر ها عرضه می کند و یا آن را به عنوان یک محصول عمومی معرفی خواهد کرد.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات