در هفته پایانی سال 2011 نرم افزارهای موبایل 1.2 میلیارد بار دانلود شدند

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تعطیلات آخر سال بهترین زمان برای هدیه دادن و خرید کردن است. اما بازار خرید و دانلود نرم افزارهای موبایل نیز بسیار داغ بوده است. آمار و ارقام نشان می دهد که کاربران اندروید و آی او اس در هفته پایانی سال، بیش از 1.2 میلیارد بار نرم افزارهای تحت این دو سیستم عامل را دانلود کرده اند. جرئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

در پایان سال 2011 میلادی، کاربران اندروید و iOS بسیار فعال بوده اند و رکوردتازه ای را به ثبت رسانده اند. پیش تر اعلام کردیم که گوگل روزانه 700,000 ابزار اندرویدی را فعال می کند. گوگل همچنین اعلام کرده بود که در 2 روز پایانی سال 2011 بیش از 3.7 میلیون تلفن هوشمند و تبلت اندرویدی فعال کرده است. حال آمارها نشان می دهد که کاربران ابزارهای موبایل در روزهای پایانی سال، مشغول دانلود نرم افزار نیز بوده اند.

Flurry گزارش داده که تعداد دانلود نرم افزارهای تحت Android و iOS در فاصله زمانی 25 تا 31 دسامبر 1.2 میلیارد بار بوده است. این آمار نشان می دهد که در هفته پایانی سال تعداد دانلود ها 60.8 درصد نسبتا به هفته های عادی بیشتر بوده است. در هفته های عادی معمولا تعداد دانلود ها به حدود 750 هزار بار می رسد. براساس این گزارش بیشترین آمار دانلود مربوط به کاربران امریکایی است که حدود 509 میلیون دانلود داشته اند. چین و بریتانیا نیز با 99 میلیون و 81 میلیون دانلود در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

Flurry-iOS-Android-App-Downloads-per-Country

البته کاربران کانادایی بیشترین دانلود برای هر کاربر را داشته اند. یعنی هر کانادایی، تعداد نرم افزار بیشتری را نسبت به کاربران مناطق دیگر دانلود کرده است.

Flurry هنوز مشخص نکرده که کاربران کدامیک از این دو سیستم عامل بیشتر دانلود کرده اند.

منبع: Nexus404

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات