نوکیا با فروش یک میلیون تلفن هوشمند Lumia جان دوباره ای گرفت

شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مدتی بود که خبر خوشایندی از فروش تلفن های هوشمند نوکیا نمی شنیدیم. این کمپانی اخیرا تلفن های هوشمند و جذاب جدید خود را مجهز به سیستم عامل WP7 کرده و از فروش یک میلیونی این گوشی ها جان دوباره ای گرفته است. در ادامه دلایل موفقیت نوکیا برای فروش یک میلیون تلفن هوشمند لومیا و بازگشت قدرتمند وی به بازار گوشی های موبایل را بررسی می کنیم.
تبلیغات

گوشی های موبایل نوکیا از نظر کیفیت ساخت بسیار قوی هستند و هنوز هم در کشور ما بسیاری از کاربران معتقدند که نوکیا بهترین برند گوشی موبایل است. اما نوکیا در بازار تلفن های هوشمند کمی عقب مانده بود و اکنون قصد دارد این کوتاهی را جبران کند.

این شرکت فنلاندی با عرضه گوشی های سری Lumia توانست خود را در بازار تلفن های هوشمند کمی جلو بیاندازد تا در میان رقبای قدرتمندش حرفی برای گفتن داشته باشند.  Lumia 800 به عنوان یکی از اولین مدل های Lumia، از نظر سخت افزاری قدرتمند است. از نظر نرم افزاری نیزمجهز به سیستم عامل WP7 بوده و طرفداران زیادی دارد. همین دو دلیل کافی هستند تا نظر کاربران علاقمند به فناوری های جدید را به سمت خود جلب کند.

Steve Elop مدیر عامل نوکیا در مورد موفقیت اخیر شرکتش اعلام کرد:

[blockquote class="default"]در جنگ تکنولوژی ها، رقیبان قدرتمندی در حال مبارزه هستند. ما با مشاهده فروش بالای گوشی های Lumia مطمئن شدیم که در این میدان جنگ، حضور پر رنگی داریم و برای پیروزی، نهایت تلاش خود را می کنیم.[/blockquote]

نوکیا اعلام کرده که نقشه های زیادی برای بالا بردن فروش خود و رقابت با رقیبان قدرتمند چون اپل و گوشی های اندرویدی دارد.

لازم به یادآوری است که تا کنون 60,000 نرم افزار برای Windows Phone نوشته شده که 10 هزار عدد از این App ها در 40 روز اخیر تهیه شده اند.  اگر نوکیا با همین روند به فروش خود ادامه دهد می تواند فاصله خود را با آیفون و اندروید کم کند.

منبع: Dvice

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات