چگونه نمایشگر های لمسی خود را به صورت صحیح نگه داریم

دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
نگه داشتن، مشاهده کردن و لمس کردن نادرست نمایشگر لمسی می تواند به شما و وسیله لمسی تان آسیب برساند. به همین دلیل باید هنگام نگه داشتن وسایلی مانند تبلت که مجهز به نمایشگر لمسی هستند، نکات کوچکی را رعایت کنید. دکتر Franklin Tessler درباره نگه داشتن صحیح گجت های لمسی نکاتی را عنوان کرده اند که در این مقاله چکیده آن ها را مشاهده می کنید.
تبلیغات

نگه داشتن تبلت به صورت افقی و عمودی برای گردن و مچ دست ضرر دارد

how-to-hold-tablet-4

بنابراین بهترین زاویه برای نگه داشتن تبلت هنگام تایپ کردن 30 درجه و هنگام خواندن کمی بیشتر از 30 درجه است.

شما باید روی صفحه کلید مجازی تبلت خود آرام ضربه بزنید

چراکه هرچه محکم تر بر روی نمایشگر ضربه بزنید، بیشتر به انگشتان دست خود آسیب می رسانید. دکتر Tessler درباره تایپ کردن روی صفحه لمسی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که اگر در طول روز زمان زیادی را به تایپ کردن با صفحه لمسی اختصاص می دهید، بهتر است از صفحه کلید فیزیکی برای تبلت خود استفاده کنید.

هنگام تایپ کردن بر روی صفحه لمسی، حتما مچ دست خود را در راستای ساعد و صاف نگه دارید و در عوض بازو و انگشتان خود را رها کنید.

چشمان خود را خسته نکنید

اگر با تبلت یا موبایل خود مطلبی را می خوانید یا با نرم افزاری کار می کنید تا جای ممکن فونت آن را بزرگ کنید. اگر از نرم افزاری استفاده می کنید که امکان بزرگ کردن سایز فونت آن را ندارید بهتر است از عینک های مخصوص خواندن تبلت استفاده کنید یا اگر زیاد مطالعه می کنید از تبلت های مجهز به تکنولوژی E-Ink مانند Kindle یا Nook استفاده کنید.اگر از آیپد استفاده می کنید برای تنظیم درست رنگ و کمترین آسیب به چشم از نرم افزار F.Lux استفاده کنید. باید این نرم افزار رایگان را از Cydia دریافت کنید.

اگر شما هم پیشنهادی برای نحوه نگه داشتن و استفاده صحیح از دستگاه های لمسی خود دارید، آن را در بخش نظرات اعلام کنید.

منبع: LifeHacker

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات