Woz، یکی از بنیانگذاران اپل، برتری های اندروید نسبت به آیفون را قبول دارد

سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
Steve Wozniak که یکی از بنیانگذاران اپل است، طی مصاحبه اخیرش با Daily Beast صحبت های جنجالی کرده است. او در این مصاحبه به محدودیت های آیفون اشاره و اعلام کرد که اندروید برتری هایی نسبت به تلفن های هوشمند اپل دارد. او اعلام کرد که اندریود ممکن است آیفون را پشت سر بگذارد.
تبلیغات

Woz در مصاحبه اش با Daily Beast، اندروید را با آیفون مقایسه کرد و به محدودیت های آیفون اشاره نمود:

[blockquote class="default"]تلفن اصلی من آیفون است. من عاشق طراحی زیبای آن هستم اما آرزو می کنم که ای کاش آیفون همه آنچه اندروید دارد را می داشت.[/blockquote]

Woz گفت: قصد ندارد آیفون خود را کنار بگذارد و فقط از اندروید استفاده کند. او اعلام کرد که در حال حاضر یکی از جذاب ترین قابلیت آیفون برایش Siri است. اما Woz، از عملکرد این دستیار مجازی خیلی راضی نیست و به چند مورد از پاسخ های بی ربط و اشتباه Siri اشاره کرد.

Woz اعلام کرد که دوست دارد هدایت کننده GPS تلفن های اندرویدی را در آیفون خود داشته باشد و همچنین به مشکل مصرف باتری آیفون اشاره نمود.

اما پس از اشاره کردن به مشکلات آیفون اعلام کرد که هنوز آیفون را به مردم پیشنهاد می‌کند چون او معتقد است که کارکردن با آیفون بسیار ساده تر از کار کردن با اندروید است.

او در نهایت گفت:

[blockquote class="default"]من برای کاربران مک، iPhone 4S را پیشنهاد می کنم چون با کامپیوتر و نرم افزارهای Mac کاملاً سازگار است. اگر قصد ندارید دائما از کامپیوتر خود استفاده کنید بازهم آیفون گزینه مناسبی است. کار کردن با آیفون بسیار ساده است و هر کسی می‌تواند از امکانات آن به‌راحتی استفاده کند.[/blockquote]

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات